London i morgen

mamma.til.2

Glad i forumet
[&:]

javel da skal vi til london i helgen... har gledet meg sinsykt mye til dette, helt til nå!!!!

minien har 39 i eber å sovna halv 6 idag.... stakkars nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre.....åååååååååååååååå[&:]

Uff...Men det pleier å gå for over denne feberen til små barn så får håpe den gjør det[:)]

Lykke til og god bedring til minien[:)][:)]

Det er heilt typisk! Skjer alltid med mine at dei blir syke når eg skal vekk også. Skal han være med eller barnevakt?

Hvem skal passe gullungen DA? Er det en gullet er veldi glad i og noen du stoler veldig på, så kan fint barnevakten passe en liten vettu!!!

Men forstår deg godt, hater å være borte fra Tekoppen når han er syk...

ORIGINAL: rosarose

Det er heilt typisk! Skjer alltid med mine at dei blir syke når eg skal vekk også. Skal han være med eller barnevakt?

jada han skal være hos farmor, hun sier "herregud jeg har hat 3 barn selv REIS!"

dette er en forsinket bryllupsreise ( gifta oss i sommer) så vi har jo gledet oss kan dere si.. har musical biletter og fotball biletter....
men jett om jeg har VÆRDENS dårligste samvittighet..

Da ville eg faktisk reist, vist barnet ditt får paracet så vil han føle seg veldig bra mest sannsynlig. Og når farmor har den innstilningen så er det bare flott! Eg skjønner den dårlige sammvittigheten din selv, har faktisk uteblitt fra London tur i høst på grunn av at ungene ble syke, men så viste det seg at det var bare vanlig feber med aktive barn på paracet og eg fint kunne reist uansett.

ORIGINAL: rosarose

Da ville eg faktisk reist, vist barnet ditt får paracet så vil han føle seg veldig bra mest sannsynlig. Og når farmor har den innstilningen så er det bare flott! Eg skjønner den dårlige sammvittigheten din selv, har faktisk uteblitt fra London tur i høst på grunn av at ungene ble syke, men så viste det seg at det var bare vanlig feber med aktive barn på paracet og eg fint kunne reist uansett.

of ja dersom jeg ikke reiser blir det kjipt for min man å ikkje minst for svigermor.

Reis!!!!!!!!!!!!

God tur [;)][;)]

Back
Topp