Ååååhhhh.... ELSKER London <3 Ja hvor begynner man? Butikker og restauranter er jeg ikke så god på ;) Spiser stort sett italiensk mat i London, drikker kaffe på Starbucks, og handler i enten Oxford st, Regent st eller Kensington High st. (ta også en tur innom Lillywhites på Piccadilly Circus. Stor og kjempebillig sportsbutikk over 6 etg) Anbefaler også en "sidegate" til Regent st som heter Carnaby st. Kjempekoselig område med kjekke butikker og koselige restauranter / cafeer :) Covent garden er også veldig koselig. Men jeg ville ikke tatt undergrunnsbanen der, er alltid vanvittig mye folk!
Hvis du er i London på en lørdag, må du ta deg en tur i Portobello Road på markedet. Det er der Notting Hill er spilt inn. En fin "rundtur" er å ta buss/bane til Notting Hill gate, gå oppover til Portobello rd (stopp og nyt en cupcake på Hummingbird bakery), mmm), følge den til Elgin Crescent, gå til venstre og følge Elgin Crescent og Clarendon rd nedover til du kommer til Holland Park. Deretter kan du enten gå gjennom parken (nydelig!) til du kommer til Kensington High st eller ta buss/bane fra Holland Park.
Anbefaler også å gå på musical. Dersom du liker musikken til Michael Jackson, er musicalen Thriller aaamazing!!! Les Miserables er også helt fantastisk :)
Siste tips; ta masse buss. Man får sett såå mye mer av den fantastisk flotte byen enn om man bare fyker opp og ned trappene til undergrunnsbanen.
Ble litt revet med her nå kjenner jeg. Beklager langt innlegg.
GOD TUR :)