LOndon Baby!!

Gullet2012

Blir kjent med forumet
Skal snart til London og lurer på hvilke butikker restauranter ol. dere anbefaler?? Hadde jo vert kjekt å komt hjem med noe til babyen som ikke en får tak i i Norge =)
Tar i mot alle andre tips ang London også..

jeg hadde satt av alene pengene og energien til oxford street!  brukte 10 timer å gå gjennom den gaten med en venninne...looove it!! 

God tur og kos deg!!

Ååååhhhh.... ELSKER London <3 Ja hvor begynner man? Butikker og restauranter er jeg ikke så god på ;) Spiser stort sett italiensk mat i London, drikker kaffe på Starbucks, og handler i enten Oxford st, Regent st eller Kensington High st. (ta også en tur innom Lillywhites på Piccadilly Circus. Stor og kjempebillig sportsbutikk over 6 etg) Anbefaler også en "sidegate" til Regent st som heter Carnaby st. Kjempekoselig område med kjekke butikker og koselige restauranter / cafeer :) Covent garden er også veldig koselig. Men jeg ville ikke tatt undergrunnsbanen der, er alltid vanvittig mye folk!

Hvis du er i London på en lørdag, må du ta deg en tur i Portobello Road på markedet. Det er der Notting Hill er spilt inn. En fin "rundtur" er å ta buss/bane til Notting Hill gate, gå oppover til Portobello rd (stopp og nyt en cupcake på Hummingbird bakery), mmm), følge den til Elgin Crescent, gå til venstre og følge Elgin Crescent og Clarendon rd nedover til du kommer til Holland Park. Deretter kan du enten gå gjennom parken (nydelig!) til du kommer til Kensington High st eller ta buss/bane fra Holland Park.

Anbefaler også å gå på musical. Dersom du liker musikken til Michael Jackson, er musicalen Thriller aaamazing!!! Les Miserables er også helt fantastisk :)

Siste tips; ta masse buss. Man får sett såå mye mer av den fantastisk flotte byen enn om man bare fyker opp og ned trappene til undergrunnsbanen.

Ble litt revet med her nå kjenner jeg. Beklager langt innlegg.
GOD TUR :)

Min klare favoritt på barnetøy er Next - men vi pleier å dra på et stort senter 1 time med buss utenfor sentrum. De har etpar Next butikker i oxford street og, men de er gjerne mindre og har dårligere utvalg, men helt klart myyyyye fint :)

Ellers har Primark mye fint babytøy! Det er billig og!
Og mothercare!

Her er nettadressen til Next:
http://www.next.co.uk/

og til Mothercare:
http://www.mothercare.com/

Vi er i London hvert år, er like stas hver gang

Jeg har aldri vært i London, så har ingen tips å gi, men vil ønske deg GOD TUR!!! Hørtes veldig gøy ut :)

Skal til London i neste veke så har søkt litt rundt etter barnebutikker og kom over dette blogg innlegget med nokon butikker:

http://mammaogherman.blogg.no/1273783899_baby_uggs_og_mammaugg.html

Ellers så er jo Topshop/Topman, new look, Primark og mange andre butikker i Oxford Street verdt å ta ein tur innom.

Oxford!!!
Ååååh, heldiggris!!! Kos deg max!!!

Elsker London ;-) digger forresten "gatelangs i London" boka. En enkel reisebok med fine kart over hver bydel. Anbefales ;-)

Kom på en ting. Vil dere på vokskabinetet, bestill billetter på forhånd på nett. Da får dere vip billetter og går foran køen og inn en egen inngang ;-)

å så må du handle på river island!! de har så mange fine klær og sko +++ *elsk*

Skriver her for å lese senenere. 

Søsteren min bor i London, og vi skal på besøk over jul en gang. Gler meg skikkelig. Guttene er super giret over den svære lekebutikken de har der, og søsteren min har selvsagt vært å sjekket den ut for de allerede

Så flott med så mange svar =)
Blir nok en veldig kjekk tur. har for dere andre som skal reise nå før jul hørt at det er veldig romantisk og koselig i hyde park. med skøytebane, boder som selger gløgg osv.

Back
Topp