takk for du spørr[:)]men det er ikke bra , kan knapt gå eller gjøre noe ting før det føles ut som kroppen ikke vil gå mer og må bare sette meg ned ,i går var jeg et kjapt besøk hos legen siden jeg blødde sånt (for meg så var det veldig mye blod)men han syns det såg veldig bra ut og at blode bare var vaskesamling , det går jo ikke ann å ikke løfte eller bruke magemuskler når man har 4 barn ...det er jo helt umulig. og frustrende ...[&o]
.legen sier at jeg kan få brokk hvis jeg løfter for mye nå og da kan det bli like omfattende oprasjon som nå ...ikke løfte mer en en melkekartong fikk jeg beskjed om ...jada [8D]lett.
syns det er så dumt at denne oprasjonen var når mammaen min er bort reist for hadde vert så greit å fått hjelp i stede blir det hektisk for mannen og ganske surt mellom oss, har jo hatt en søster og tantunge som har hjulpet mye med barnepass men det var når jeg var på sykhus.
..i dag har jeg gidd faen og ikke løftet en finger for gubben ..han fikk kle alle 4 ungene selv i dag morges oghan blei sikker 3 kvarter for sein[&:]og veldig" pist"
og jeg har sovet hele dag i godstolen som jeg kjenner gjør godt for kroppen og oprasjon såret
det går jo framover men hadde jo aldrig trodd at denne opprasjonen skulle gjøre det så sinnsykt vanskelig å gå , men tar ikke smertestillende lenger ....ellers går det bra hehe deiligt å lufte frustrasjonen [&:]