Lommelykt på g test..

Emmisel

Elsker forumet
Junibarna 2019
Jeg ser en übersvak strek på testen min når jeg lyser bak den med en lommelykt. tror dere det kan være starten på noe? streken ser rosa ut. men er ikke sikker..
Er bare 8 DPO...
Nien andre som ser strekene sine om de lyser på baksiden?

Testen er ikke nødvendigvis negativ nei. Jeg har hatt tester som jeg har lyst bak og sett strek som har vært positive :)

Testen er ikke nødvendigvis negativ nei. Jeg har hatt tester som jeg har lyst bak og sett strek som har vært positive :)

Greit nok det, men den kan/ burde ikke tolkes som positiv før det er skikkelig strek. Altså at man ikke trenger å lyse bak, bruke 14 filter, eller vri Og vende på testen. Før dette ville jeg hvertfall ikke fått FOR mye håp (men håp må man selvsagt ha), tenker bare på skuffelsen. Test igjen om et par dager. Masse lykke til. Håper du får tidenes gave :-)

Bra spørsmål! Når jeg lyser på mine negative så ser jeg ingenting, så kan godt hende det er noe :joyful:

Forøvrig syns jeg det er et helt legitimt spørsmål, og helt innafor å håpe/tenke av sånne ting inne på BV!

Håper virkelig streken blir sterkere etterhvert :)

Fikk tr 5 dager etter den testen med supersvak strek, så var nok ingenting. Så da unner jeg meg et glass vin i jula og prøver igjen på nyåret. :)

Jeg har nok kastet testen og slettet bildene, ville ikke ha muligheten til å analysere og studere noe mer. Xp
Men streken synyes ikke på bilder..

Back
Topp