Lolodi

*Snoopy*

Forumet er livet
Lilletrampepus sa at eg skulle spørre deg hvor de selger Vikingfjor rusbrus med blåbærsmak?[;)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Mener å huske at du jobber med produksjon av vikingfjord skjønner du..[:)]

Åhhh..Det kom eg jo ikke på [;)]Vil VIRKELIG ha den rusbrusen men kan jo ikke tråle hele haugalandet etter den rusbrusen [8|]Eple var knallgod og skal smake på den med kisebærsmak men må jo ha blåbær og hehe [;)]

ORIGINAL: Lolodi

Stemmer det, Lilletrampepus [:)]

Vikingfjord rusbrus (Icebreaker) med blåbær? Du mener ikke bringebær, da? De Icebreakerne som finnes er:

- VF Icebreaker Eple
- VF Icebreaker Sitrus
- VF Icebreaker Bær (bringebær)
- VF Icebreaker Lavkarbo (Sitrus - uten sukker)

De selges ihvertfall på Meny, Ultra, Ica og Centra. (Mulig det er flere butikker som har de)

Men det finnes jo VF vodka blåbær (37,5%) og VF Ice shot blåbær (20,0%). De selges på Polet [:)]

Edit: Det er mulig det har kommet flere etter at jeg gikk ut i permisjon, men det ligger ihvertfall ikke inne i Arcus sine produktsider.

Den med bringebær har eg her hjemme,den med eple og den lav karbo sitrus også [;)]Men på hjemmesida står det at de skal ha den med blåbærsmak og..Smakte den vodka blåbær på fest og da ble det nevnt at de hadde denne smaken som rusbrus også..hum får sjekke litt for de hadde den ikke på meny hvertfall [8|]Men kanskje Ica [:D]Takk for svar!

ORIGINAL: *Snoopy*

Stemmer det, Lilletrampepus [:)]

Vikingfjord rusbrus (Icebreaker) med blåbær? Du mener ikke bringebær, da? De Icebreakerne som finnes er:

- VF Icebreaker Eple
- VF Icebreaker Sitrus
- VF Icebreaker Bær (bringebær)
- VF Icebreaker Lavkarbo (Sitrus - uten sukker)

De selges ihvertfall på Meny, Ultra, Ica og Centra. (Mulig det er flere butikker som har de)

Men det finnes jo VF vodka blåbær (37,5%) og VF Ice shot blåbær (20,0%). De selges på Polet [:)]

Edit: Det er mulig det har kommet flere etter at jeg gikk ut i permisjon, men det ligger ihvertfall ikke inne i Arcus sine produktsider.

Den med bringebær har eg her hjemme,den med eple og den lav karbo sitrus også [;)]Men på hjemmesida står det at de skal ha den med blåbærsmak og..Smakte den vodka blåbær på fest og da ble det nevnt at de hadde denne smaken som rusbrus også..hum får sjekke litt for de hadde den ikke på meny hvertfall [8|]Men kanskje Ica [:D]Takk for svar!

Hvor ser du det?

Når eg går på produkter så står den ved siden av den me sitrussmak og den med bringebær smak..Uff eg som har tulla nå [8|]Da blir eg skuffa [&o]

Hvilken side er du på? På www.vikingfjord.com, er det bare de forskjellige vodkatypene og på www.arcus.no er det bare de fire jeg nevnte over her. Og der må man ha brukernavn og passord for å komme inn på produktsidene.

Åh..Gubben sa det var rusbrusene han..Tullingen [:(]Hum..Får sende inn ønske til vikingfjord på Blåbær rusbrus da [:D]Lik den Vodkaen..Desverre kan eg ikke drikke sånn [8|]Blir sååååååå full og i tillegg så vrang av meg [:'(]

Back
Topp