Lollipop og isvann!!

LappLina

Glad i forumet
VIP
Marshmallows 2022
Er snadder i min munn, sjokolade og brus smaker ikke noe særlig nå.
Noen som har fått avsmak på favorittene sine?

Her smaka alt annleis, og brus e berre ekkelt for tida, kansje like grett :p hehe

Sent from my HTC One X using BV Forum

Hadde litt ekkel smak på maten i uke 4, men gått over :) drømmer mye om melkesjokolade på rull, men når jeg kjøper det var det ikke så godt likevel :P
Men jeg takler overhodet ikke røyklukt og alt for mye parfyme..... æææææsj!

Lollipopp og isvann.. det gir meg flashbacks til mitt første svangerskap. Da elsket jeg det :) Solo med isbiter i også :) (og for å ikke snakke om at jeg fikk vann i munnen bare jeg kjente lukta av rå mur kjeller eller bensin ;) )

Foreløbig merker jeg ikke noe cravings, eneste er at sjokolade smaker ikke så godt lenger og får lett halsbrann av brus.

Lollipopp og isvann.. det gir meg flashbacks til mitt første svangerskap. Da elsket jeg det :) Solo med isbiter i også :) (og for å ikke snakke om at jeg fikk vann i munnen bare jeg kjente lukta av rå mur kjeller eller bensin ;) )

Foreløbig merker jeg ikke noe cravings, eneste er at sjokolade smaker ikke så godt lenger og får lett halsbrann av brus.
Husker jeg og digga bensin og kjeller med gutta mine;) Lukter jo egentlig ikke godt :P

Enig i at sjokolade ikke smaker godt lengre... Merkelige, men kanskje like så greit

Mmmm, sjokolade <3 Jeg har dilla på french fries :S Men prøver å pakke i meg druer og cherrytomat istedet ;)

Sjokolade og apelsin<3 men prøver å spise et par apelsiner iløpet av dagen. Får ikke så lyst på sjokolade da. Får plutselig lyst på ting. Men når jeg skal spise det smaker det bare rart.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp