Lollipop = kvalmedempende! *fnis*

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Jepp, sitter her med en boks (!) med lollipop-kuleis ved siden av meg. Og en skje! :p
Det hjelper på kvalmen jeg sliter med i dag.. men problemet er at det hjelper kun i det øyeblikket isen er i munnen og er på vei ned halsen :happy112

Så blir vel sittende med den boksen resten av dagen da :p En skje hver 5. minutt.. hehe

Har du funnet noe som hjelper mot kvalmen? Selv for en liten stund? ;)

Hehe...
Her funker friskis isen, men vil tro boksen med lollipop også funker. ellers funker drops som tyrkisk pepper, råtne fisk og mintdrops.. + sjokomelk..

Har ikke begynt med kvalmen enda, men tror jeg skal ha en boks med is i frysen - just in case :P

Her går også lollipop ned på høykant, og KUN lollipop! kaster opp dobbelt så mye som jeg får i meg omtrent.... 3 ganger bare i dag... Så funker kun i øyeblikket her også:-(

Her går også lollipop ned på høykant, og KUN lollipop! kaster opp dobbelt så mye som jeg får i meg omtrent.... 3 ganger bare i dag... Så funker kun i øyeblikket her også:-(

Huff hørtes ikke godt ut.. jeg har noen geniale pusteøvelser så jeg skal slippe å kaste opp. Men det har ikke vært lett i dag! Blir det verre så blir det å henge over porselenet.. :(

Det er fælt, enkelt og greit... Blir det slik som sist spyr jeg til den dagen jeg føder....:-(

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014

Sniker litt, har dere prøvd epler? Skrell de først ;)

Jepp, sitter her med en boks (!) med lollipop-kuleis ved siden av meg. Og en skje! :p
Det hjelper på kvalmen jeg sliter med i dag.. men problemet er at det hjelper kun i det øyeblikket isen er i munnen og er på vei ned halsen :happy112

Så blir vel sittende med den boksen resten av dagen da :p En skje hver 5. minutt.. hehe

Har du funnet noe som hjelper mot kvalmen? Selv for en liten stund? ;)

Takk for tipset!! :D heldigvis hadde vi masse lollipopp igjen.. stakar nestemann som får lyst på is som kommer til en istom fryser :p

☆prøver i ett år
☆ 1 SA

Back
Topp