Lokale termingrupper

Kka

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Noen som vet om det finnes noen lokale termingrupper for Stavanger-området? Jeg begynner å kjenne meg klar snart for litt trilleturer, treff og kafébesøk. Hadde vært kjekt med ei gruppe der man kunne avtalt å slikt å truffet nye folk :) Evt noen som er interessert i å være med i ei slik gruppe?

Noen som vet om det finnes noen lokale termingrupper for Stavanger-området? Jeg begynner å kjenne meg klar snart for litt trilleturer, treff og kafébesøk. Hadde vært kjekt med ei gruppe der man kunne avtalt å slikt å truffet nye folk :) Evt noen som er interessert i å være med i ei slik gruppe?

Vi har lagt en Messenger gruppe fra Facebook gruppen med termin i februar hvis du vil vær med på den :-)

Ja, veldig gjerne ☺️ Må jeg melde meg inn i den Facebook gruppen først da? ☺️
Ja tror det er lettest? Hvis du bare søker på Stavanger i den gruppen så burde det dukke opp, så kan jeg legge deg til

• Liker
Reactions: Kka
Ja tror det er lettest? Hvis du bare søker på Stavanger i den gruppen så burde det dukke opp, så kan jeg legge deg til
Denne gruppa?

Vedlegg

• A265254F-4F7C-4225-A2CA-4BFC7A372458.png
    A265254F-4F7C-4225-A2CA-4BFC7A372458.png
    660,1 KB · Visninger: 11
Kan det ha noe med at jeg har vært med for så og melde meg ut? Finner den andre gruppa da, var med å meldte meg ut av den en gang..

Nei den må jo ha blitt gjort umulig å søke opp eller noe

Last edited:
Kan det ha noe med at jeg har vært med for så og melde meg ut? Finner den andre gruppa da, var med å meldte meg ut av den en gang..

Finner ikke den jeg heller :bored:

Det var snakk om å stenge gruppen for nye medlemmer for en stund siden, mulig de har gjort det nå :hilarious:

Back
Topp