Lokalaviser

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Leser du lokalaviser? Jeg elsker lokalaviser! Det er så mye søte og rare nyheter der. Leser jo spesielt den som hører til der vi bor, men leser også lokalavisa der jeg er, f.eks. hvis jeg besøker familien.
Liker også å få med meg distriktsnyhetene, det er så mye rare nyheter:)

Kan være litt kjedelig noen ganger da, for det er jo ikke altid det skjer så mye på småsteder. Men stort sett er det gøy å lese.

Leser det noen ganger,fra der jeg bodde før :-) Mye rart ;-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Leser når den er tilgjengelig :) når jeg drar hjem til mine foreldre pleier jeg å lese alle som ligger under bordet der, pleier å være for ca en uke.. De er mest spennende å lese siden det er hjembyen og vi ikke får me oss alt som skjer der nå lengre :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

leser mye småaviser på nett :) morro å se hva de fyller avisen med, i mangel på store viktige saker :P

Abonnerer ikke på lokalavisa, men "leser" den hver dag på jobb :) Nå som jeg er i permisjon hender det jeg blar gjennom den når jeg er hos mamma :)

Vi hadde lokalavisen i papirformat, men det var bare en tynn blekke som kopierte naboavisen. Dessuten syns jeg avisen er svært politisk. Så nå leses den på nett, tar meg kanskje to min ;-)

Leser lokalavisen på nettet jeg:D Halden arbeiderblad, oooohh yeaaah:P:D

Leser den kun på nett:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Morsommere med lokalaviser en VG og Dagbladet :)

Leser de ikke, synes de er så dyre, men jeg elsker å lese de på nett da ;)

Leser den dei 3 dagene i uka den kjem ut. :) Er veldig fornøyd med den, er masse koselige nyheter og ting som faktisk er relevante for meg og mitt liv. :)

Ja, et kjekt avbrekk fra mange mer alvorlige og regionale saker. Kjekt å se folk og ansikter :)

Sent from my iPad using BV Forum

Leser den fra perm til perm;) veldig kjekt med den syns eg.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp