Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det være nødvendig da?
Så lenge de små legger greit på seg, utvikler seg som de skal og virker generelt fornøyde ser jeg for meg at nøye logging kun vil føre til unødige bekymringer om en dag eller to avviker fra normalen..?
Logger litt noen ganger (mest ift bæsjbleier for å se at det ikke går alt for lang tid mellom), men også litt ift søvn og mat noen ganger. Bekymrer meg ikke hvis det avviker litt, prøver heller å se om han begynner å komme litt inn i en rutine, og ser om det blir noe slags mønster på det etterhvert.Appen jeg bruker er «glow baby» (iPhone).
Hehe, ok. Var ikke ment som noe negativt eller kritikk altså, bare vet at for meg så hadde det heller blitt et stressmoment. Men nå hater jeg å planlegge da, tar helst ting som de kommerJeg har lyst til å gjøre det en liten periode bare for å få litt oversikt. Hun spiser og sover så rotete på dagtid. I og med at det er så rotete er det ingen avvik heller, så jeg får ikke blitt bekymret. Jeg vet at hun legger bra på seg så det er mer sovingen jeg er nysgjerrig på, også liker jeg å ha oversikt![]()