Logges ut hele tiden

*Meya*

Forumet er livet
Jeg blir logget ut av forumet hele tiden... Noen andre med samme problem?

nei

Hvilket operativsystem bruker du? Og evnt hvilken nettleser?

Jeg restartet PCen (veldig lenge siden sist) og nå funker det... Har Windows 7 og bruker Opera. Men ser at flere sider sliter i Opera, bla. får jeg ikke lagt inn arbeidstiden i timelisten min på Manpower.no og kommer ikke inn på Hotmailen akkurat nå, men det går helt fint i Firefox. Ikke kan jeg logge inn på mailen min på Broadpark heller i Opera... Så det er nok noe Operatøys igjen...

Bare ikke si det til gubben, for han ler sånn av meg som bruker Opera og ikke FF [8D]

ORIGINAL: Tuten

ORIGINAL: *Meya*

Jeg restartet PCen (veldig lenge siden sist) og nå funker det... Har Windows 7 og bruker Opera. Men ser at flere sider sliter i Opera, bla. får jeg ikke lagt inn arbeidstiden i timelisten min på Manpower.no og kommer ikke inn på Hotmailen akkurat nå, men det går helt fint i Firefox. Ikke kan jeg logge inn på mailen min på Broadpark heller i Opera... Så det er nok noe Operatøys igjen...

Bare ikke si det til gubben, for han ler sånn av meg som bruker Opera og ikke FF [8D]

ler litt jeg og... [8D]
Har aldri brukt Opera før, men må bruke det i jobb nå om dagen, så vi får testet om det fungerer i databasen jeg er med å utvikle, da vi tester i alle. Opera er den eneste det er problemer med til enhver tid!! Så det styrker ikke akkurat mine tanker om det...
Kan jeg spørre om dine positive erfaringer med det? [:)]

Eneste grunnen til at jeg elsker Opera egentlig, er hurtigmenyen på oppstartsiden, at man kan ha lagret opp til 25 websider der... Og det at man har en normal rullegardin slik man hadde i gamle IE, at alt man skriver inn lagres i rullegardinen, og at man slipper sitte og skrive inn første bokstavene hver gang man skal finne en side som ikke er blandt de syv-åtte mest besøkte... For det suuuger med FF.

Back
Topp