Loff

Trinity85

Elsker forumet
Junibollene 2023
♡ Babymais2026 ♡
Loff og loff. Og litt mer loff. Har et helt enormt sug etter det hele dagen! Pluss iskaldt vann. Idag er det taco på menyen, og tror jeg gleder meg mer enn til sushi og pinnekjøtt til sammen! Er blitt et verre matvrak enn noensinne. Er kvalm, så føler gjerne også at spising hjelper.

Hva bare MÅ du ha for tiden?

Isbiter! Kan fylle et glass og knaske i vei:laughing002 så fornøyd med å ha kjøpt isbitmaskin i sommer. Også grønt og surt eple, blåbær, troika sjokolade og appelsinjuice. Ikke direkte cravings men det som går ned:)

Har skikkelig lyst på dritt mat:p
Prøver å la være da, men det er det jeg har mest lyst på….

Isbiter! Kan fylle et glass og knaske i vei:laughing002 så fornøyd med å ha kjøpt isbitmaskin i sommer. Også grønt og surt eple, blåbær, troika sjokolade og appelsinjuice. Ikke direkte cravings men det som går ned:)
Hadde isbit dilla i mine forrige svangerskap! Spiste en pose mr Ice i døgnet! De hjemmefryste var ikke like gode

I dag har det vært ristet brød med smør som går ned.. ellers frister lite! Ristet loff med smør frister enda mer da! Utrolig dårlig siden i går, skulle nesten lure på ol jeg faktisk er syk..

Spiste melon i sta, fordi jeg var sulten før middag, og det var kjempegodt!

Hjemmelaga Eggesalat med bacon :happy093

Rista surdeigsbrød (fra lokale bakern) med smør på. Nam!

Appelsin juice <33 i går var jeg på butikken fordi craving på appelsin juice var så stor. Kommer hjem og ser at den jeg kjøpte gikk ut i september (!!!) jeg blir selvfølgelig utrolig lei meg haha, tar så appelsin saften min, for det er jo bedre enn ikke noe appelsin, og den hadde også gått ut på dato. :(

Back
Topp