p-piller, noen her som går på de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MarsMamma
Jeg går.Verdens største PISS pille.
Gikk bra de første brettene. Så skulle jeg utsett mensen til neste mnd,HS sa det var helt greit. Men,istede for å utsette,begynte jeg å blø.Dette er over 3 uker siden,å jaggu meg blør jeg enda. Skal spise ferdig det brettet jeg begynte på,så skal jeg begynne på nytt merke..husker ikke hva det het.
Fikk mye vondt i hodet og magen etter jeg begynte med den der. Vil ikke anbefale den,men såklart man reagerer forskjellig.
ORIGINAL: Iver`s mamma
Jeg har ingen problemer med loette i alle fall, får mensen når jeg skal ha den. Ingen blødninger i mellom heldigvis[:D]
ORIGINAL: tine_m
brukte loette for noen år siden, men slutta da jeg blei gravid, men var igrunn veldig fornøyd med de da, ikke noen plager eller noe. så begynte jeg på de igjen en stund etter jeg fikk guttungen. mensen blei bare kortere og kortere og blødde neste ikke noe. kunne blø 1 dag så vente 2 dager før det blødde litt til. var ikke fornøyd i det hele tatt, men jeg måtte slutte på de fordi jeg blei gravid igjen.