Loette

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
p-piller, noen her som går på de?

gjorde, men jeg gikk over microgynon som visstnok er det samme fordi de omtrent aldri hadde loette på apotekene.. nå går jeg ikke på p-piller lenger da..

Glemte helt at jeg hadde laget denne tråden jeg, takk til dere som svarte[:)]

VIl gjerne ha flere svar, hvordan funka de med tanke på blødninger og slikt? Er derfor jeg har bytta nemlig så håper det går bedre med disse..

Jeg går.Verdens største PISS pille.

Gikk bra de første brettene. Så skulle jeg utsett mensen til neste mnd,HS sa det var helt greit. Men,istede for å utsette,begynte jeg å blø.Dette er over 3 uker siden,å jaggu meg blør jeg enda. Skal spise ferdig det brettet jeg begynte på,så skal jeg begynne på nytt merke..husker ikke hva det het.

Fikk mye vondt i hodet og magen etter jeg begynte med den der. Vil ikke anbefale den,men såklart man reagerer forskjellig.

ORIGINAL: MarsMamma

Jeg går.Verdens største PISS pille.

Gikk bra de første brettene. Så skulle jeg utsett mensen til neste mnd,HS sa det var helt greit. Men,istede for å utsette,begynte jeg å blø.Dette er over 3 uker siden,å jaggu meg blør jeg enda. Skal spise ferdig det brettet jeg begynte på,så skal jeg begynne på nytt merke..husker ikke hva det het.

Fikk mye vondt i hodet og magen etter jeg begynte med den der. Vil ikke anbefale den,men såklart man reagerer forskjellig.

Uffda, jeg gkk nemlig på Cerazette og der hadde jeg mensen annahver uke...
Men har nå fått resept på disse så får vel bare prøve.

Ja det er jo UTROLIG forskjell på folk. Legen min sa at hun ALDRI har fått klager på den før,men kroppen min takkler bedre p-piller som ligner mer på Trionetta :) Håper disse funker som pokker for deg:):)

Håper jeg og. Takker for svar[:)]

Jeg har ingen problemer med loette i alle fall, får mensen når jeg skal ha den. Ingen blødninger i mellom heldigvis[:D]

ORIGINAL: Iver`s mamma

Jeg har ingen problemer med loette i alle fall, får mensen når jeg skal ha den. Ingen blødninger i mellom heldigvis[:D]

Da satser vi på at det blir det samme med meg[:)]

brukte loette for noen år siden, men slutta da jeg blei gravid, men var igrunn veldig fornøyd med de da, ikke noen plager eller noe.  så begynte jeg på de igjen en stund etter jeg fikk guttungen. mensen blei bare kortere og kortere og blødde neste ikke noe. kunne blø 1 dag så vente 2 dager før det blødde litt til. var ikke fornøyd i det hele tatt, men jeg måtte slutte på de fordi jeg blei gravid igjen.  

ORIGINAL: tine_m

brukte loette for noen år siden, men slutta da jeg blei gravid, men var igrunn veldig fornøyd med de da, ikke noen plager eller noe.  så begynte jeg på de igjen en stund etter jeg fikk guttungen. mensen blei bare kortere og kortere og blødde neste ikke noe. kunne blø 1 dag så vente 2 dager før det blødde litt til. var ikke fornøyd i det hele tatt, men jeg måtte slutte på de fordi jeg blei gravid igjen.  

Blei du gravid to ganger mens du gikk på di pillene? Eller hadde du sluttet med dem for å bli gravid?

Back
Topp