lo nr 2 og nr 3! *oppdatert*

Stinemor

Gift med forumet

nr2

nr 3

Kjempe fin.. Men du har viska for mye på bindersen.. Ogå har du glemt å trykke ctrl + t og holde inne shift når du har dratt ut bildene og bakgrunnen.. [:D]

så det på bindersen nå ja...[:D]

Er vell bare den rose bakgrunnen jeg har dradd feil? rammene er vell riktige?

Synes det er så vanskelig og se, før jeg legger det ut her..(er så lite i ap) Har lett etter forhåndsvisning, men finner ikke... finnes det?[:D]

Ja, bakgrunnen.. Også ser hun litt flat ut på det første bildet.. Jeg vet ikke, jeg bruker PS.. [:D]

fikset på[:D]

Nå ble den kjempe fin, untatt bakgrunnen[8D] Den minste bakgrunnen altså! Rosene blir så dradd.. Huff, føler meg som DEN hurpa som bare klager og klager.. 

Jeg blir bare glad når du hjelper altså!![:D] Er jo skikkelig nybegynner, så alle råd tas imot med stor takk Linda![:)]  Skal fikses på ikveld..eller begynne på en ny..begynner og blir drittlei de rosene nå[:D] hihi

Nei, ikke begynne på nytt! Den er jo kjempe fin som den er.. Man blir litt lei, men det gjør nok ikke snuppa di[:)]

*oppdatert*[:D]

Du er kjempe flink...
eg og vil lære meg dette..
Er det vansklig sysnt du?

Er ganske vanskelig synes jeg.. får de ikke så fine som jeg vil! [:D] er jo sååå masse man kan gjøre..men man lærer jo hele tiden...

veldig gøy da![:D] 

Back
Topp