lo med mønsterark fra meg:)

*Tøtta81*

Forumet er livet

klarte å bruke mønsterark får en gangs skyld,, hva syns dere?

Det var kjempefint..har skikkelig problemer med å bruke mønsterark jeg og..det er ikke lett

tusen takk.. nei det er ikke lett med mønsterark.

kjempefint snuppa[:D] flenke e du[:D]

ORIGINAL: summer82

kjempefint snuppa[:D] flenke e du[:D]
takk snuppa mi[;)]

Kjempe fin[:D][:D]
Men tror jeg ville gjort det motsatt...altså, mønsterark som underlag og ensfarget som matter under bildet osv=)

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Men tror jeg ville gjort det motsatt...altså, mønsterark som underlag og ensfarget som matter under bildet osv=)
hmm, blir ikke det veldig rotete mtp skrift osv?

den var fin, men jeg ville nok også brukt mønstrpapiret som bakgrunn og kartong til matter. Da får du løftet bildene bedre fram og satt fokus på de. Nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal se[;)]

og med så lyse bokstaver, så kommer de bedre frem over det sorte mønsterpapiret enn over den lyse bakgrunnen[;)]

ORIGINAL: Tøtta81

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

hmm, blir ikke det veldig rotete mtp skrift osv?

Tror ikke det...[;)]
Du kunne event brukt en type skrift med kontrast farge på... som ville syntest bra unsett!
Men som Lotten sier her, de lyse bokstavene dine ville kommet mye bedre frem over det mørke arket[:D]
Nå synes jeg bildene dine kommer dårlig frem, pga at det blir så "rotete" med mønster kant rundt bildene...[:)]

Men vi har jo forskjellig smak da...[:)][;)]

Det er alltid penest å ha ensfarget matte rundt bildene, for ofte skjer det mye i et bilde, og da skaper mønsterarket enda mer uro.

takk får svar,, suger til meg informasjon her nå[:D]

Så fin den var

Back
Topp