Livstegn :)

Escuro

Forumet er livet
Gir litt livstegn fra meg, jeg. For jeg er i live altså ;)
Går litt i ett her. Mine to nærmeste kollegaer er bortevekk, hun ene er på ferie 2 uker og hun andre er blitt sykemeldt ut året ca (og da går hun i perm). Så da sitter jeg her med vakt på telefonen og fulle arbeidsdager.

Er egentlig syk også og hadde skaffet meg akuttlegetime i dag fordi jeg oppdaget at jeg hoster opp blod (niiice digg info, jeg vet..), noe jeg forøvrig ikke våget si til sjefen min. Men så hadde jeg glemt at jeg i forgårs hadde sagt jeg kunne jobbe noent imer ekstra, fordi konsernsjefen fyller 60 og da er alle borte nå på tampen av dagen, så da MÅ jeg være her. Men det er ikke noe alvorlig altså, er bare litt blod og masse gusje. Så worst case bronkitt eller noe, men det kan ikke gjøres så mye med uansett.

Har fått good news da, sjefen min virker fornøyd med jobben jeg gjør og jeg har fått muntlig beskjed om at de vil ha meg videre :) Altså ikke noe fast foreløbig, men at jeg trolig har vikariat ut neste år, og mye kan jo skje på den tiden.

Og så har jeg fått bad news, samboeren til pappa har ondartet kreft og har gått med det i flere år uten å vite det pga en sykehustabbe, så nå er de i en liten boble hvor de ikke vet noenting og bare venter på scanning og operasjon :(

Og sånn ellers går det bra med oss. Jeg eser ut og spiser meg feit, hehehe :P Skal på slankern igjen etter nyttår, før den tid er det rett og slett ikke vits. Altfor mange fristelser.

Har kjøpt julegave til samboern og eldstemann, så nå er jeg igang. Kanskje det blir jul i år også? Og nå har vi jo stooooort kjøkken (sammenlignet med det forrige iallfall) så jeg virkelig GLEDER MEG til å sette igang julebakst sammen med ungene!!! :D

hvordan går det med dere da, jenter?

Har litt dårlig samvittighet for å ikke være aktiv verken her, på hf eller chatten, men er slakt når jeg kommer hjem fra jobb, og er særdeles lite sosial for tiden. Får ta det igjen på et eller annet tidspunkt :)

Off da snuppa!! Likte ikke å høre det i det hele tatt!! :( :( :(

Men så bra at de er fornøyd med deg på jobben da!!! Er jo knallbra! Hadde forsåvidt ikke forventet noe annet heller ;) ;) He he he!! Du er jo kjempedyktig i det du holder på med :)

åh, så kjekt å høre fra deg!
hadde heilt seriøst tenkt å lage en "kor er Escuro" tråd no :)
så bra at du trives med jobben din, sjølv om det er masse å gjøre der for tiden!
og så utrolig kjipt å høre om samboern til pappan din....veit ikkje ka meir eg skal si om det egentlig..

emoticon Så godt det er liv i deg i det minste da, selv om jeg ikke likte å høre det med blodet... Godt de er fornøyde med deg, og det skulle da bare mangle så dyktig som du er. Er lite flink selv til å være her inne, men hender sånn innimellom at jeg får¨ånden over meg.

Sender deg en god klem

Du er purrrfekt for den jobben, vet du!

Kom deg til legen ASAP. Hvem vet, kanskje du har lungebetennelse.

Jeg føler virkelig med familien din som må gjennom det. Det må være helt.. ja.. jeg har ikke ord. emoticon

Så kjekt du legger igjen spor her inne! Lei med hostinga, da!! Masse god bedring mtp den!!

Gøy å høre at de er fornøyd med deg på jobben!! Vel fortjent!

Tenkte komme meg til legen i dag istedet. I går kveld hostet jeg så mye at jeg ikke fikk puste og følte hele hodet este opp, og så brakk jeg meg mye. Ekkelt. Men er iallfall på jobb, har tidligvakt og full dag 3 uker nå siden de to andre er borte. Så MÅ være her, for tidligvakten begynner 7 og da er det omtrent ingen her.

Pappa skulle egentlig være hos oss nå i helgen og hjelpe oss med å bygge garderobe siden han træshjet TVen vår for en tid tilbake, men tviler litt på at han kommer pga det som skjer på hans front for tiden. Håper alt går bra...

mamma har forresten lungebetennelse og vi var der sist helg, men tviler på det er det altså. For jeg er helt fin, bortsett fra den dømrade hostingen og gørringen min. Mamma er full av feber og har hatt høy feber en ukes tid, så hun er SYK-syk. Jeg er frisk som en fisk i forhold :D

Så godt at du er her og at det er lyd i deg:))

Jeg har vært rimelig fraværende jeg også i det siste, har hatt aaaaaaaaaltfor mye å henge fingrene i, og i tillegg en del utfordringer på hjemmebane.. men nå skal jeg skjerpe meg:))

Så flott at det går bra på jobben! Og ikke minst at du trives:) Det er kjempeviktig! Menneh.. du må passe på deg selv, er du syk så er du syk..:(

Fryktelig trist med din fars samboer! Er dere close eller hvordan er det? Håper på det beste her jeg:))

Klemmepå!

Back
Topp