livstegn fra magen!?

coconut

Andre møte med forumet
Hei Alle :) Jeg ønsker meg selv velkommen her jeg, hehe,.. Jeg har kommet en uke over første trimester (yeyy) og lurer så veldig på når første livstegn/spark kan melde seg fra magen? Noen som har merka noe enda? Har hørt at man kan merke det første gangen den 4. måned så det blir jo spennende....

Kjent liv fra uke 11-12, men først nå siste uka det er daglig.
Det er veldig forskjellig når man kjenner liv, det kommer an på hvordan morkaka ligger.
Sist tok det lengre tid her for da lå morkaka foran og dempet.

Sist svangerskap kjente jeg liv i uke 20. Mulig jeg kjente det litt før også, men først da var jeg sikker på hva jeg kjente :)
Spent på om jeg kjenner det tidligere nå som jeg er andre gangs gravid!

Hei og velkommen :-) jeg har selv kjent ørsmå livstegn fra rusket i magen. Jeg er nå over 12 uker. Kun kjent to ganger, og det var andre gang jeg var sikker. For da jeg kjente litt romstering nede på venstre side(ca der jeg finner hjertelyden) ropte jeg på mannen å sa st jeg kjente liv. Så strøk jeg meg på magen der jeg kjente liv, å jammen kom det små dult inni magen igjen<3 utrolig tidlig å kjenne liv, men jeg kjente liv så tidlig som uke 13 med storebror også :-)>

Første gang kjente jeg det i uke 20, andre gang uke 14 og nå venter jeg egentlig bare ;)

Sist kjente jeg fra uke 14 :) 
Denne gangen trodde jeg at jeg kjente noe sist lørdag, da var jeg 12+2, men jeg vet ikke... 

Back
Topp