Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg slapper mer av, kuttet ned på trening og spiser mer karbohydrater ... Tillater meg å kose meg mer... Innfunnet meg med at jeg nå har en "ruge" kropp.
Jeg tenker på i forhold til typiske kostholdsregler for gravide og sånn. Husker ikke hva jeg gjorde sist. Endret jeg da vi begynte å prøve, eller når jeg mistenkte å være gravid tro? Folsyre tar jeg, men så begynte jeg brått å tenke på alt det andre.
Jeg lever akkurat som før. Har ikke kommet i gang med treningen etter ferien, men det skjer neste uke. Har tatt folsyre i en mnd nå, men det er vel det eneste som er nytt med min livsstil nå.
Jeg sitter og lurer på om jeg skal droppe all fy-mat og vin allerede. Jeg kan ikke huske å ha gjort det sist. Sist var jeg forsåvidt ikke klar over at det fantes fy-mat når jeg tenker meg om. Tar det med ro på den fronten, jeg tror jeg
Jeg lever rimelig normalt,men prøver å spise sunnere da Tar folsyre Og så prøver jeg å trene litt mer,særlig bekkenet og ryggen så de er klare til å støtte den svære magen Hadde bekkenløsning de siste månedene sist,og det er noe drit Drikker ikke alkohol,men det har jeg ikke gjort på mange år uansett,så det er ikke noe tap
Jeg går allerede til fysioterapeut, og vi har startet forebygging. Var sykemeldt hele svangerskapet sist, og det akter jeg ikke å bli igjen. Og nå har jeg en ryggskade i tillegg, så det gjelder å være flink nå tror jeg