Livsstilen nå...

Jeg slapper mer av, kuttet ned på trening og spiser mer karbohydrater ... Tillater meg å kose meg mer... Innfunnet meg med at jeg nå har en "ruge" kropp.

Jeg tenker på i forhold til typiske kostholdsregler for gravide og sånn. Husker ikke hva jeg gjorde sist. Endret jeg da vi begynte å prøve, eller når jeg mistenkte å være gravid tro? Folsyre tar jeg, men så begynte jeg brått å tenke på alt det andre.

Jeg lever akkurat som før. Har ikke kommet i gang med treningen etter ferien, men det skjer neste uke. Har tatt folsyre i en mnd nå, men det er vel det eneste som er nytt med min livsstil nå.

Jeg sitter og lurer på om jeg skal droppe all fy-mat og vin allerede. Jeg kan ikke huske å ha gjort det sist. Sist var jeg forsåvidt ikke klar over at det fantes fy-mat når jeg tenker meg om. Tar det med ro på den fronten, jeg tror jeg :)

Jeg lever rimelig normalt,men prøver å spise sunnere da :) Tar folsyre :) Og så prøver jeg å trene litt mer,særlig bekkenet og ryggen så de er klare til å støtte den svære magen ;) Hadde bekkenløsning de siste månedene sist,og det er noe drit:rolleyes: Drikker ikke alkohol,men det har jeg ikke gjort på mange år uansett,så det er ikke noe tap :)

Jeg går allerede til fysioterapeut, og vi har startet forebygging. Var sykemeldt hele svangerskapet sist, og det akter jeg ikke å bli igjen. Og nå har jeg en ryggskade i tillegg, så det gjelder å være flink nå tror jeg :)

Back
Topp