Livsfarlig sportsgren..

Neana

Glad i forumet
Vogntrilling på glatta! Jiiiiiiiiz! GUD å deilig det var å gå!! Første turen ut med vogna (annet enn på kjøpesenter). Har ikke vært mulig tidligere pga kulde og glatte, men i dag tok jeg motet til meg, og la ut som bambi på isen! Var ute et par 3 timer, innom jobben til kjæresten og innom min jobb for å vise frem mini.. HERLIG følelse i kroppen å kjenne at man har brukt den!! Kjenner det i rompa å låran, ja! [:D]

Meeen, FARLIG! Seriøst, noen steder var det så glatt at jeg gikk fremover uten på bevege på meg.. [:-]
Gleder meg til alt smelter bort, da skal jeg på joggetur med vogna! [:D]

Jeg også kjente det var veldig deilig når jeg tok den første trille turen ja :D.. Den var herlig [:D]

Her er det skikkelig glasshålke ute så må nok vente noen dager til før jeg drister meg ut med vogna! [&:] Men gleder meg! Kan tenke meg det er hærlig ja! Har fått tatt meg noen turer med hunden da på morgen/kveld mens sambo er hjemme. Kjempegodt å komme ut og få litt frisk luft!! [:D]

Jepp det er risikosport!!! Meeen, det begynner heldigvis å smelte litt her nå, så kommer meg på en liten trilletur nesten hver dag[:D][:D] (med brodder fra mormor[;)]) Deilig å komme seg ut litt[:)]

Jeg lurer på om jeg skal bevege meg ut i morgen, se an været[:D]!
Men uansett så gleder jeg meg til å få brukt kroppen igjen[:D]!

Vi har å vært ute å trilla på glatta,har vært ute hver dag i nesten en mnd,men i går var det skikkelig skummelt.
Gikk på fortauet opp en lang bakke i nærheten her og begynte å skli bakover,og så kom jeg meg ikke av flekken,fikk så vidt det var sklidd ut i grøfta så vi fikk trilla på toppen av bakken.(gikk på veien når vi skulle hjem igjen)[:)]

I natt har det snødd et sånt super tynt lag så nå er det umulig å se hvor det er glatt hen i tillegg..så i dag blir det nok ikke så lang tur.

Back
Topp