Livreddere

Mysteh

Blir kjent med forumet
Hva er deres livreddere i svangerskapet? Jeg har 2 ting på min liste. Svømmehallen (så utrolig deilig å få avlastet bekkenet) og de berømte Love Hearts. Etter å ha spist taco i kveld er de altså et must!^^ ImageUploadedByBV Forum1414021050.662876.jpg

Senga vår (kjøpte kvalitetsseng tidligere i år, så selv om jeg legger meg med vondt i hele kroppen er kroppen nullstilt hver morgen), novaluzid og bv/psykologen min. De ti siste er likestilt :b

Link-tyggi, nexium, vannflasken og varmeputen min. Sliter med magekramper og kramper i spiserøret pga det ikke er mer plass i magen. Og oboy da, små gleder i hverdagen ;)

Trur ikke jeg har noe. Angrer nå på at jeg ikke kjøpte sånn stor gravidpute som jeg hadde tenkt til tidlig i svangerskapet men tiden gikk og det ble ikke kjøpt. Nå har jeg bare en liten pute men den faller på gulvet i løpet av natten. Trur en sånn stor pute hadde vært en drøm nå. Men nå er det så kort tid igjen at jeg gidder ikke.

I de andre svangerskapene har jeh slitt enormt med halsbrann og da drakk jeg gaviscon som vann og hadde ikke klart meg uten. Nå har jeg ikke halsbrann.

Ammegravidputa mi- doomoo buddy, gubben min har navngitt den Marius:P Min søvn ble betydelig bedre etter jeg skaffet den. Pepperkaker og kinderegg er gull på tøffe dager. O'boy har jeg lagt ned forbud mot fordi jeg ikke klarte å beherske meg, stooort savn:(

Tv'n og laptopen til mannen siden jeg har måttet ta det med ro i flere mnd. :(
Novaluzid og jeg er gode venner.
Og mannen og datteren min <3

Halsbrannmedisin, isbiter, alle putene i senga, ungenes dupper på dagen, kaffi og en veninne av mamma som ordner bekkenet mitt når det blir for vondt :p :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Doomoo puten, fysio behandlinger, basseng tid og naboen min!

Det må bli mannen, datamaskinen og pølseputen min. :D Og hunden gjør dagene hjemme mye bedre. <3

Jeg må og si mannen, som har tatt i litt ekstra hjemme så jeg kan roe litt...

For meg er det omeprazol-medisinen jeg fikk på resept og som tryller bort halsbrannen

Og selvfølgelig (på øverste plass) mannen min som har gjort nesten alt i forbindelse med flyttinga, skrudd alle møbler, båret alt, malt barnerom, lagd middager til meg og smørt på brødskiver til meg, kjøpt brus til meg, henta pakker på posten for meg, dratt senere på jobb sammen med meg så vi kan ta følge på t-banen, som gleder seg med meg og følger spent med på ultralyder og fødselsforberedende kurs og som tåler min totale mangel på energi, som holder håret mitt når jeg spyr, og tolererer mine tidvis hormonelle humørsvigninger :p

Merker at jeg er glad for at vi hadde vært sammen i ni år før en så vanskelig graviditet :P

Isbiter, flatbrød, doomooputa, magnesium mot leggkrampene, bv, sofaen og mannen min. :-D

Link-tyggis, lollipop-is og farris :)

Ammeputa mi, Sjokomelk, Sakko Sekke stolen min, Gaviscon tyggetbl, Magnesium, mannen min, bassengtrening og fysioterapeuten :D
og for en tid tilbake; jerntilskudd.

Det var:
*Banan.
*Iste.
*Pute for å ha imellom føttene.

Livreddere for meg er samboeren min som har vært der 100% og stått på som en helt, puter (masse puter), parfyme som jeg kan lukte på når alle lukter rart på tbanen, iskaldt vann på flasken min :) sist men ikke minst sure epler

Back
Topp