lilleknøttet
Forelsket i forumet
Ble ordentlig redd i stad jeg. Oskar skrek akkurat idet jeg ga han en skje med middag. Han dro det inn, og begynte å hive etter luft, med maten på vei ned i halsen. Jeg gnei han på ryggen - hjalp ikke. Tok han med ut på trappa, DUNKA i ryggen... Stakk fingeren i halsen på han - hjalp ikke.... Huff, var kjempeekkelt. Jeg snudde ungen nærmest oppned, dunka på ryggen og sprang mot veien i håp om å få hjelp av noen forbipasserende.. (ja, jeg ble hysterisk; ungen hang med hodet og pusta jo ikke!!!) Helt ute ved postkassa vår begynte han å hoste, og ut kom det gulp. Ungen hiksta og pusta rart. Det surkla skikkelig, og han var helt rar i øynene. Jeg sprang inn igjen og ringte 113 for å høre hva jeg skulle gjøre. Mens jeg fikk prate med en sykepleier gulpa han masse, og begynte å skrike. Gudskjelov! Da ble mamman letta. Da jeg var ferdig med å prate med henne satte jeg meg ned og strigråt med ungen tett inntil meg. Kjenner meg helt uvel enda, nå er det en time siden, og han har det bra. Var livredd for at han skulle dø jeg.