Livredd

tiriltunge

Glad i forumet
Har jo nesten ingen symptomer,selv om testene blir sterkere og sterkere! 5+4 er livredd for en ny MA! Er så rart føler meg jo ikke gravid i det hele tatt!
 
Har jo nesten ingen symptomer,selv om testene blir sterkere og sterkere! 5+4 er livredd for en ny MA! Er så rart føler meg jo ikke gravid i det hele tatt!
Kjenner ikke så mye enda jeg heller , men det er det jo ikke alle som gjør heller :hilarious: stol på testen og slapp av , er vel det beste vi kan gjøre :rolleyes:
Kun litt ømme bryster og små stikk nederste del av magen innimellom her :hilarious:
 
Kjenner ikke så mye enda jeg heller , men det er det jo ikke alle som gjør heller :hilarious: stol på testen og slapp av , er vel det beste vi kan gjøre :rolleyes:
Kun litt ømme bryster og små stikk nederste del av magen innimellom her :hilarious:
Takk❤️Er bare så uvant mot å hatt 4hg svangerskap bak meg og di to siste så endte i MA å Sa havnet jeg på sykehuset med oppkast! Men tror kanskje det var fra uke 6-7! Så jeg skal vel ikke rope så høyt enda :wtf:
 
Kjenner mykje på det samme. Er første gong eg er gravid og etter å ha komt inn her, føler eg at eg leser om så mange som har opplevd både kjemisk, sa og ma. Det er nok minuset med og vere her... Har også veldig lite symptom, kjente på litt murringar og stikningar tidlegare denne veka, men dei forsvant raskt. No er det kun litt fyldigare bryst og har kjent ligamentsmerter eit par gangar, tissar litt oftare og er meir sulten.

Sambuar er heldigvis flink til og prøve halde meg på eit meir positivt spor og skal til legen på tirsdag.

Vi får håpe det går bra med alle her og at spirene klorar seg fast :Heartred
 
Kjenner mykje på det samme. Er første gong eg er gravid og etter å ha komt inn her, føler eg at eg leser om så mange som har opplevd både kjemisk, sa og ma. Det er nok minuset med og vere her... Har også veldig lite symptom, kjente på litt murringar og stikningar tidlegare denne veka, men dei forsvant raskt. No er det kun litt fyldigare bryst og har kjent ligamentsmerter eit par gangar, tissar litt oftare og er meir sulten.

Sambuar er heldigvis flink til og prøve halde meg på eit meir positivt spor og skal til legen på tirsdag.

Vi får håpe det går bra med alle her og at spirene klorar seg fast :Heartred
Ja er ikke noe særlig :( har fire friske barn heldigvis,en sa og en mA hadde en kjemisk i fjor i oktober,men alt i alt så er det jo flere det går bra for! Men skjønner deg godt som er førstegangs,har time til TUL om 14 dager,utsatte timen i fra 2 sept til litt lengre så kanskje det er mulig og se noe :)
 
Har jo nesten ingen symptomer,selv om testene blir sterkere og sterkere! 5+4 er livredd for en ny MA! Er så rart føler meg jo ikke gravid i det hele tatt!
det sies at det er like normalt med mange symptomer som ingen. og det hjelper meg i alle fall.. jeg har bare bittelitt tyngre bryst, og litt press i livmora.. begge så lite t jeg ikke hadde tenkt på det om jeg ikke viste jeg var gravid.
har testet flere ganger, og det er stigning der.. så prøver heller å være glad for at jeg slipper mange symptomer (enda i alle fall ;) )
 
Ikke veldig mange symptomer her heller.
Litt murringer og stikkinger nederst i magen og på sidene innimellom og bitte litt ømme pupper:rolleyes:
Var det samme med frøkna som snart er 2 år også
 
Sniker fra februar. 18+0 og ingen symptomer, ikke har jeg hatt noen heller. Å ikke ha symptomer er ikke ett tegn på at det går galt! Men heller bare ett tegn på at du er kjempeheldig så slipper unna alt av kvalme og ubehag! Lille har det nok helt fint ❤️
 
Jeg er så sliten idag :hungover: Var nærmest krig med kroppen å reise til butikken idag :confused: Kvalm og ekkel også:shifty:
 
Glemte å skrive alt annet jeg skulle og da.... Jeg har hatt veldig lite symptomer egentlig frem til nå, kun hyppig dobesøk. Men idag vil jeg bare sove og drikke vann, så det kan gå opp og ned!
 
Slenger meg på resten her, både mye, lite og ingen symptomer er vanlig :)
 
Godt og høre det er flere,men begynte og tenke på at da jeg mistet i mai så var det tvillinger så jeg ble fortere dårlig,hcg steg super raskt! Gikk fra 1-2 på cb rett til 3+ i tilegg var jeg så extrem dårlig at jeg havnet 5dager på sykehus for væskebehandling ! Er sikkert bare så sykt redd for det skal gå galt igjenn! Vet ikke om jeg makter en tredje Sa/MA på ett år
 
Siste test å da viser den 3+ så har hatt fin jevn stigning! For 5 dager siden 2-3 å 10 dager siden 1-2! Nå begynner symptomene og komme og.ser mørkt på 4 nattevakter PR uke de neste tre ukene :hungover:fordeler og ulemper med turnus arbeid kjenner jeg nå:wtf:
 

Vedlegg

  • F26DE0E0-1E0D-4A7F-AB3A-3359F89969E9.jpeg
    F26DE0E0-1E0D-4A7F-AB3A-3359F89969E9.jpeg
    23,1 KB · Visninger: 7
Siste test å da viser den 3+ så har hatt fin jevn stigning! For 5 dager siden 2-3 å 10 dager siden 1-2! Nå begynner symptomene og komme og.ser mørkt på 4 nattevakter PR uke de neste tre ukene :hungover:fordeler og ulemper med turnus arbeid kjenner jeg nå:wtf:
Jeg går nattevakter selv, men kommer til å be om tilrettelegging når jeg er ferdig med 2,5 uker til med ferie! Har lest det er økt risiko for SA med 2 eller flere nattevakter på én uke, og den risikoen er jeg ikke villig til å ta! Hatt 2 SA tidligere i vår, og er redd for at det skal skje igjen!
 
Jeg går nattevakter selv, men kommer til å be om tilrettelegging når jeg er ferdig med 2,5 uker til med ferie! Har lest det er økt risiko for SA med 2 eller flere nattevakter på én uke, og den risikoen er jeg ikke villig til å ta! Hatt 2 SA tidligere i vår, og er redd for at det skal skje igjen!
Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Da må jeg nokk til lege for og få fritak fra det! Har ikke lyst og ta unødvendige risks! Takk for heads up :)
 
Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Da må jeg nokk til lege for og få fritak fra det! Har ikke lyst og ta unødvendige risks! Takk for heads up :)
Skulle bare mangle, hadde satt pris på om andre gjorde det med meg, så tenkte jeg bare skulle si fra :happy: Masse lykke til :Heartred
 
Jeg går nattevakter selv, men kommer til å be om tilrettelegging når jeg er ferdig med 2,5 uker til med ferie! Har lest det er økt risiko for SA med 2 eller flere nattevakter på én uke, og den risikoen er jeg ikke villig til å ta! Hatt 2 SA tidligere i vår, og er redd for at det skal skje igjen!

Leste også nettopp dette! Håper det blir mer fokus på nattevakter og risiko for SA, for tror det er mange som ikke vet det. Denne forskingen var ikke kommet sist jeg var gravid, men jobbet ikke natt da. Ble nå tatt av natt med en gang jeg fortalte sjefen :)
 
jeg er også livredd :( Selvfølgelig glad over positiv test, men savner litt en uskyldige tiden før man hadde lest og viste om så mye som kan gå galt :)
Heldigvis gå jo de aller fleste svangerskap bra :)
 
Back
Topp