Livredd

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Akkurat nå er jeg livredd. Våknet tidlig i dag også.

Hadde en dårlig dag i går.
Var våken ca kl3 -4. Jeg fikk sykt vondt i magen. Ikke gravid vondt, men fordøyelsen. Jeg var så forstoppet. Det gjorde skikkelig vondt. Besvimte 2 ganger. Jeg hadde kontroll for dette gjorde jeg mye før. Kroppen bare kortslutter.

I tillegg til at jeg falt på gulvet på ettermiddagen. Da jeg snublet i en jern greie på gulvet. Mens jeg bare datteren min. Jeg fikk et godt smell i kneet og det forsøv seg til bekkenet/hofta.

I dag er jeg ikke like kvalm. Super nervøs. Og den graviditetstesten jeg tok nå var ikke like klar på streken. Kan være feil på den også.

Akkurat nå er jeg livredd. Våknet tidlig i dag også.

Hadde en dårlig dag i går.
Var våken ca kl3 -4. Jeg fikk sykt vondt i magen. Ikke gravid vondt, men fordøyelsen. Jeg var så forstoppet. Det gjorde skikkelig vondt. Besvimte 2 ganger. Jeg hadde kontroll for dette gjorde jeg mye før. Kroppen bare kortslutter.

I tillegg til at jeg falt på gulvet på ettermiddagen. Da jeg snublet i en jern greie på gulvet. Mens jeg bare datteren min. Jeg fikk et godt smell i kneet og det forsøv seg til bekkenet/hofta.

I dag er jeg ikke like kvalm. Super nervøs. Og den graviditetstesten jeg tok nå var ikke like klar på streken. Kan være feil på den også.
Uff da ❤️ Kanskje du skal ta deg en tur til legen? Hvis du er så bekymret. ❤️

Uff da [emoji173]️ Kanskje du skal ta deg en tur til legen? Hvis du er så bekymret. [emoji173]️
Vet ikke. Er så usikker. Føler meg bare dum og hysterisk. Dem får jo ikke gjort noe uansett. Jeg har ingen blødning.

Sniker fra desember.

Hvor langt er du på vei? Graviditetstestene vil ikke bli sterkere/være like sterke hele svangerskapet. Jeg lurer på om det er fra uke 8-9 man ikke kan forholde seg til de lenger i det hele tatt. Det er normalt at symptomer kommer og går litt også.

Krysser fingrene for at alt er bra :)

Dra til legen. ❤️☺️ Utfra det du beskriver har det ikke noe med graviditeten å gjøre, men du bør jo dra til legen uansett. De tissetestene er ikke nøyaktige mtp tykkelse på strek, man blir bare bekymra om man tar de, særlig fordi de kan variere så mye (så lenge det er strek er man gravid).

Dette går sikkert helt fint, men jeg synes du skal dra til legen uansett. Siden du besvimer osv. Kanskje lavt blodtrykk? For hard mage er laktulose fra apoteket bra. Det er helt naturlig og ufarlig. Det er en sukkertype.

Dra til legen. [emoji173]️[emoji5]️ Utfra det du beskriver har det ikke noe med graviditeten å gjøre, men du bør jo dra til legen uansett. De tissetestene er ikke nøyaktige mtp tykkelse på strek, man blir bare bekymra om man tar de, særlig fordi de kan variere så mye (så lenge det er strek er man gravid).

Dette går sikkert helt fint, men jeg synes du skal dra til legen uansett. Siden du besvimer osv. Kanskje lavt blodtrykk? For hard mage er laktulose fra apoteket bra. Det er helt naturlig og ufarlig. Det er en sukkertype.
Brukte lakulose sist. Fungerte bra. Jeg har normalt lavt blodtrykk.

Har ringt og fått time nå. Ble vondt å gå. Kjenner det ryggen, bekken og begge bena. Får ikke gjort noe på jobb. Tror jeg har forslått meg ganske. Blåflekken på kneet er veldig vond på ta på. XD

Jeg tror og håper på at det er bare at jeg er heldigste en sist og får et bedre svangerskap tidlig. Men fikk litt panikk i sta uansett. Føler meg som den idioten.

Sniker fra desember.

Hvor langt er du på vei? Graviditetstestene vil ikke bli sterkere/være like sterke hele svangerskapet. Jeg lurer på om det er fra uke 8-9 man ikke kan forholde seg til de lenger i det hele tatt. Det er normalt at symptomer kommer og går litt også.

Krysser fingrene for at alt er bra :)
Takke <3

Ble 100% sykemeldt. For ryggen og kne bare øker i smerte. Ut uka. Han tror at jeg har vridd eller forslått bekkenet, ligamentbåndene. Han ville starte med å ta en hcg og en ny på tirsdag.

Tips til hva man gjør når man har forslått seg. Mottas med takk. Hvor mye bevegelse er bra? Kulde? Varme? Kjeder meg allerede. Og er sulten.

Ble 100% sykemeldt. For ryggen og kne bare øker i smerte. Ut uka. Han tror at jeg har vridd eller forslått bekkenet, ligamentbåndene. Han ville starte med å ta en hcg og en ny på tirsdag.

Tips til hva man gjør når man har forslått seg. Mottas med takk. Hvor mye bevegelse er bra? Kulde? Varme? Kjeder meg allerede. Og er sulten.
Så bra du fikk sykemelding. Jeg har ingen tips til deg enn å slappe av. Finn fram Netflix og kos deg[emoji4]

God bedring [emoji4]

Back
Topp