Livredd

ØnskerBebis

Betatt av forumet
Da ble det 3 dager i lykkerus... I kveld har jeg begynt å blø litt. Ikke masse, men nok til å skremme vannet av meg. Sånn her det begynte forrige gang når jeg mistet. Jeg vil virkelig ikke oppleve det en gang til...

Hold deg fast lille spire. ❤️

Krysser fingrene for deg... <3 sender gode tanker og en varm klem :)<3

Å nei!! Krysser fingrene for at det er uskyldig!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sluttet å blø? Lykke til <3

Nei, jeg har ikke det... Og jeg bare strigråter... Mye vanskeligere å svelge at jeg trolig har mistet denne gangen... En gang kan skje alle. To ganger mistenker jeg er starten på en trend...

Skal til legen etterpå. Vil få tatt blodprøver så jeg kan få dokumentert det hvis jeg mister. Hørt om leger som krever bevis før man får hjelp.

Så utrolig trist :( To ganger er jo ikke uvanlig hvis det er noen trøst, jeg har mistet en gang og det er helt pyton.

Er vel greit å ta blodprøver uansett for å få visshet.

Håper det går bra selv om du blør/har blødd !

Da har jeg fått svar på blodprøvene mine. Hcg var bare på 2 på torsdag... Som jeg synes er utrolig rart da testen jeg har lagt ut er fra mandag og jeg ikke begynte å blø før onsdag, og da var det bare litt på papiret. Begynte å blø ordentlig på torsdag og dro da rett på legekontoret... Så hvis hcg bare var 2, hva var den på mandag da? Og hvorfor fikk jeg utslag på CB testen? Men, samme det... Jeg er i alle fall ikke gravid nå. Så lykke til damer. :) Håper spirene sitter for alle som lander her... <3

Det er nok vanlig å miste to ganger, mer uvanlig med tre ganger. Jeg trodde en gang var uflaks men to ganger skjer liksom ikke, ikke på rad iallefall men det skjedde meg. Å da var det noen som sa at to ganger er faktisk litt normalt. Men neste gang går det bra. <3

Det er nok vanlig å miste to ganger, mer uvanlig med tre ganger. Jeg trodde en gang var uflaks men to ganger skjer liksom ikke, ikke på rad iallefall men det skjedde meg. Å da var det noen som sa at to ganger er faktisk litt normalt. Men neste gang går det bra. <3

Ønsker deg og dine kjære lykke til videre med prøvingen. Det å miste 2 ganger, er nok mer vanlig, enn vi tror. Jeg har opplevd det, og er nå gravid for 3 gang, så krysser fingrene både for deg og meg.. klem

Så trist :( Masse lykke til med ny rundt. Alle gode ting er tre ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff da:( masse lykke til videre med prøvingen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så trist! Føler med deg! :( Masse lykke til videre med prøvingen, i hvert fall! :) Spiren sitter nok snart igjen!

Hvis man mister 3 ganger skal man "utredes" om det kan være noe som er galt med koppen din ^^,

Utrolig trist :( Håper spiren snart sitter godt hos deg og du får den hjelp du trenger :)

Back
Topp