Livredd!!

LeKath

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene <3
Angsten har tatt meg. Hadde en liten klatt med brunt utflod i papiret i stad.
Fredagskveld, mannen er på jobb å unge nr 1 sover godt i senga.... Leser opp å ner i mente på nett men eneste jeg finner er mulig spotting, ingen krampe, ingen tegn til blod, ingen vondter. ANGST
Er 8+5 i dag så kjenner meg gaaanske engstelig.

Andre som har vært borti lignene?

Kan det skylles stress på jobb?

Brunt blod trenger ikke være farlig, ikke rent blod heller - hadde det i mitt forrige svangerskap.
Det er farlig å lese på nett, så pass på der ;)

.. at du ikke har smerter etc er et godt tegn.

Skjønner at du er redd. Men det trenger ikke å bety noe som helst. Ringe legen og be om tidlig ul på mandag så du kan få sjekka og senket skuldrene? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Klokka hal 10 på en fredagskveld? Hater å forstyrre folk så sent på kvelden, men tenkte å ha en samtalen med gubben når han kommer hjem, se det an til i morgen når jeg er ferdig på jobb, og rett å slett ringe legevakta hvis det utvikler seg. :oops:

Klokka hal 10 på en fredagskveld? Hater å forstyrre folk så sent på kvelden, men tenkte å ha en samtalen med gubben når han kommer hjem, se det an til i morgen når jeg er ferdig på jobb, og rett å slett ringe legevakta hvis det utvikler seg. :oops:
Tenkte ikke å ringe nå altså, men i morgen f.eks. ja :)

Skjønner du er redd! Hadde brun utflod 4 dager sist uke.. Og har hatt det 2 dager denne uken. Er 7+5 nå og så bankende hjerte på ul i dag. I følge legen er det ganske normalt.. Tror du kan ta det helt med ro :)

Det er veldig vanlig. Ikke bekymre deg :-) Om du ønsker å sjekke det, kan du evt bestille ULtime. Jeg blødde i forrige svangerskap uten at det var noe galt.

Hadde det i uke 7. Var visst bare ett blodkar som hadde brista, legen mente det kunne komme i forbindelse med dannelsen av morkaka

Jeg hadde det i uke 5, uke 6 og en gang i uke 7 :) Hos meg så var det blodkar som sprakk enten pga stress, samleie eller overbelastning. Jeg har vært på flere ultralyder pga tvillinger og begge to har det helt perfekt :) Så om det ikke kommer mer enn brun utflod så trenger du ikke bekymre deg :)

Jeg hadde det sist svangerskap, i uka 7. fikk komme inn til kontroll dagen etter og så det nydelige lille hjertet banke! Legen sa til meg at det ikke var uvanlig. :)

Back
Topp