*IdaMor*
Elsker forumet
Sitter nå å griner føseslsangsten har meldt seg for fult! Trodde jeg hadde dette under kontroll, Jeg er dritt lei alle plagene i dette svangerskapet! Men tiden har gått så fort at jeg føler meg ikke færdi med og gå gravid, dette er siste gang jeg går med kul på magen...(ifølge mannen, å uten han på lage, blir det litt vanskelig og lage en til )
Jeg vet jeg kommer til og savne spark og den svære magen... Å jeg er IKKE klar for og føde! Å siden det ikke er fastsatt at det blir keisersnitt, så er jeg livredd(livredd keisersnitt også) jeg gruer meg til smærter, gruer meg til amming og til tiden etterpå... Blir så å si alene med to små... Med førstemann var jeg så lei, å så klar for å trykke han ut, at når vannet gikk så var jeg i ekstase lite viste jeg at jeg hadde 37 smertefulle timer forran meg.. Dette har virkelig satt spor, merker jeg nå :/ kjenner panikken river i kroppen når jeg tenker på det som er nært fårestående...
Dette ble langt og litt rotete. Men takk til deg vist du giddet å lese alt
håper virkelig at angsten slipper taket når fødselen starter. (uansett om det blir KS eller ikke)
Lillebror må jo nesten ut, uansett hvilken vei...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Jeg vet jeg kommer til og savne spark og den svære magen... Å jeg er IKKE klar for og føde! Å siden det ikke er fastsatt at det blir keisersnitt, så er jeg livredd(livredd keisersnitt også) jeg gruer meg til smærter, gruer meg til amming og til tiden etterpå... Blir så å si alene med to små... Med førstemann var jeg så lei, å så klar for å trykke han ut, at når vannet gikk så var jeg i ekstase lite viste jeg at jeg hadde 37 smertefulle timer forran meg.. Dette har virkelig satt spor, merker jeg nå :/ kjenner panikken river i kroppen når jeg tenker på det som er nært fårestående...
Dette ble langt og litt rotete. Men takk til deg vist du giddet å lese alt
håper virkelig at angsten slipper taket når fødselen starter. (uansett om det blir KS eller ikke)
Lillebror må jo nesten ut, uansett hvilken vei...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum