Livredd!

lillepolly

Glad i forumet
Januarlykke 2019
Hadde en fæl opplevelse i natt. Våkna kl 1 med helt sinnsyke magesmerter og visste ikke hva jeg skulle gjøre av meg. Ingen liggestillinger som lindret smertene i det hele tatt. Sto opp for å drikke litt vann og gå på do. Når jeg satt på do kjente jeg at jeg begynte å bli svimmel, tror jeg hyperventilierte litt pga smertene. Holdt på å besvime og svettet over hele kroppen, så fikk karret meg tilbake i senga. Aldri vært så dårlig før, dette var minst like vondt som SA'en jeg hadde for 2,5 mnd siden. Når kl var 2 roet det seg litt og jeg fikk sovet igjen. Var spent i mårres om det var noe blod, men ingenting! Har ikke hatt den minste antydning til verken blod eller spotting. Men dette kan da umulig være bra? Vet at når det er xu eller MA så er smerten mer konsentrert i et område i magen, det var det ikke nå. Noen som har hatt sterke smerter tidlig i svangerskapet og IKKE abortert på noe vis? Jeg ringte legen, men de sa bare at jeg skulle ringe tilbake hvis det kom tilbake. 

jeg hadde kraftige menssmerter for ca 3 uker siden, var da ca 5 uker. Var så vondt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, var til UL 5 dager etter smertene og da var alt i orden. Nå kommer og går det milde smerter og jeg er fortsatt kvalm og trett så tror nok at alt er i skjønneste orden! 

Åh! Takk, du aner ikke hvor godt det er å høre at andre også har hatt noe lignende! Godt å høre at alt er bra med din lille 
Har lettere smerter jeg også, så tar det mest med ro om dagene!
Takk for svar!

Back
Topp