Livredd

someeone

Gift med forumet
Jeg er jo livredd for spontan abort og siden jeg har hatt vondt
der nede i dag, så har jeg jo tengt på det værste hele dagen[:'(]
Har forberedt meg på at jeg kunne ha blødd når jeg har vært på do,
men det har ikke kommet noen ting. Så jeg føler meg rimelig teit nå
siden jeg bestandig tenker det værste. Men det vil være et stort
nederlag om jeg mister og det kommer til og gå hardt inn på meg,
Men i morgen skal jeg til legen for og ta blodprøve og jeg krysser
fingra for at ting går som det skal gå ! [:)] Er livredd for at det ikke
skal være hcg i blode mitt, men har jo tatt 3 g-tester og alle har jo
vært positive, så da skal vell alt være bra ? [:-]
Måtte bare få det ut altså !

om blodet ikke har noe HcG i seg, så vil ikke noen av testene som går på urinen bli positiv.

og mange har vondt der nede når de går gravid og ikke hatt en SA/MA

Strekker seg der nede vettu;) Pluss at mange opplever mensmurringer osv. Tror nok ikke det er noe å bekymre seg for;) Bare slapp av og kos deg med den lille spiren;)

Den smerten du kjenner kan være at livmoren vokser...Kan være veldig vondt for noen, andre kjenner ingenting...

Har også hatt litt smerter der sånn at jeg har lurt litt på om det går den gale veien...Nå blør jeg jo i tillegg så er jo ekstra på vakt...

Men tror det skal mye til før du mister nå...Følelsen på at du får en........gutt midten av februar...(med tanke på termin i begynnelsen av februar...[;)])

Jeg har akkurat den samme følelsen som deg. Jeg er livredd for å miste. Jeg har også smerter i underlivet i dag og kikke på papiret hver gang jeg går på do. La oss håpe det går bra med oss begge[:D] Gode og varme tanker sendes din vei[:)]

Jeg har hatt så syyykt vonde smerter at jeg ikke klarer å gå eller stå, Men nå har det roet seg litt, Symptomene kommer mer og mer, så jeg vet da at alt er bra. Dette går kjempe bra. det er vanelig å ha vondt, Som det ble nevnt oven for, noen får det sterkere enn andre. Tenk positivt og vær glad :) husk at dere deler samme opplevelser nå, Ikke tenk for mye, det kan påvirke, har jeg hørt. Gratulerer så mye med spiren, gleder meg til å følge med :D

Takk for alle gode ord [:)]
Jeg håper at dette skal gå bra, og gleder meg sykt til
de 12 ukene er over, siden jeg ikke vet helt når jeg har
termin kan jeg jo faktisk være en 5 uker på vei allerede
foralt jeg vet [&:] Blir spennende og finne ut ca hvor høyt
hcg nivå jeg har osv =) Men jeg tør ikke tenke bare positivt
for enn hvis det kommer til og skje noe ? 
Og smertene minner meg jo om mens smerter så jeg så jo for meg
massemasse blod!

MaCa: Har også på følelsen av gutt selv om det kinesiske fødselskartet sier
jente, Men hadde vært stas med jente siden søstra mi har 2 gutter [:)]
Men bebin er like mye velkommen uansett om det er gutt eller jente [:)] 

Dette går så bra, skal du se!
De menslignende murringene og smertene vi gravide ofte får er livmora som vokser. Smertene kan være i livmora, men også stråle ut mot sidene, bak mot korsryggen og nedover lysken. Denne strålinga er ligamenttråder som trekker i livmora. Helt normalt! [:)]
Sist jeg var gravid hadde jeg disse menssmertene frem til jeg var 17 uker på vei. De var min forsikring på at jeg fortsatt var gravid, siden jeg ikke hadde noen andre symptomer...[:D]

Back
Topp