Livredd og pessimistisk [emoji25]

Majjj89

Betatt av forumet
IMG_2392.JPG

Hei! Håper noen har mulighet til å dele egne erfaringer o.l. Jeg holder på å bli gal.. Hva tror dere?[emoji25] Alle er tatt med morgenurin. Den lille antydningen til strek kom ikke opp før etter flere minutter. I morges hadde jeg biiiittelitt antydning til rosa utflod på papiret når jeg tørka meg, og nå nettopp var det bittelitt brunt når jeg tørka meg. Tok en test nå også, ca 5 timer etter den i morges. Ser nesten ingenting der, og den svake streken kom ikke fram før etter ca 10min (Se bilde nedenfor). Er alt håp ute? Kan det ha vært en kjemisk? Fikk «gravid 1-2» på clearblue digital i går morges. Men det at streken ikke bli sterkere, det bekymrer vettet av meg. Noen med erfaring? Kjenner jeg blir helt knekt hvis jeg mister nå for 3. gang[emoji25] Beklager sutringen, men føler meg helt motløs.. P.s. Skal til lege på tirsdag, skal da be om blodprøve for å få målt HCG.
(Alle er a1-tester)

IMG_2393.JPG

Last edited:
Er strek på nederste bildet og <3 er der a1 tester du bruker eller noe annet? :)
Håpet er ikke ute <3

Er strek på nederste bildet og <3 er der a1 tester du bruker eller noe annet? :)
Håpet er ikke ute <3

Så fint at du ser den <3 Jeg trodde bare at den ville vært sterkere nå[emoji25] Hadde IKM i går. Blir så sinnsykt bekymra! Det er a1-tester.
Prøver å holde håpet og motet oppe <3 men er så redd..

Krysser fingrene for deg og at alt går bra :Heartred

Mine var også veldig svake i starten men strek er strek, og så lenge du ikke blør så er det håp, kan se om jeg finner bildene av mine fra samme dagene <3

2018-08-25 21.27.08_20180915150902720.jpg 20180831_113642_20180915150625902.jpg
Litt forskjellige tester men tok sin tid før man så en sterk strek her og ❤ dine ser fine ut, særlig når man sammenligner 13 og 15 da ser du stigningen :D mine 13 og 17 gjorde at jeg så mørkt på alt men strek er strek, man får også skjøre slimhinner som gravid så kan være bare det som gjør litt rosa

Vis vedlegget 274978 Vis vedlegget 274977
Litt forskjellige tester men tok sin tid før man så en sterk strek her og [emoji173] dine ser fine ut, særlig når man sammenligner 13 og 15 da ser du stigningen :D mine 13 og 17 gjorde at jeg så mørkt på alt men strek er strek, man får også skjøre slimhinner som gravid så kan være bare det som gjør litt rosa

Åh! Så fantastisk å se! Tusen takk for at du delte :) ga meg et lite håp[emoji173]️ Håper det går samme veien for meg! Krysser fingrene for at det bare er skjøre slimhinner eller noe annet ufarlig Men det er så tungt å holde motet oppe og tenke positivt når man har dårlig erfaring[emoji25]

Ja det kan jeg skjønne veldig godt [emoji173] jeg var skikkelig redd og usikker i starten men etterhvert som ukene har gått så bare prøver jeg å tenke at alt er greit så lenge det ikke er noe som tilsier noe annet. Har også blødd litt men det var etter sex, så satser på at det bare var derfor ;)
Åh! Så fantastisk å se! Tusen takk for at du delte :) ga meg et lite håp[emoji173]️ Håper det går samme veien for meg! Krysser fingrene for at det bare er skjøre slimhinner eller noe annet ufarlig Men det er så tungt å holde motet oppe og tenke positivt når man har dårlig erfaring[emoji25]

Ja det kan jeg skjønne veldig godt [emoji173] jeg var skikkelig redd og usikker i starten men etterhvert som ukene har gått så bare prøver jeg å tenke at alt er greit så lenge det ikke er noe som tilsier noe annet. Har også blødd litt men det var etter sex, så satser på at det bare var derfor ;)

Så trist å se. Sender deg mange klemmer. <3

Huffda.. det der var ikke noe Morro... håper neste spire sitter igjen raskt!

Back
Topp