Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Håper virkelig også at det er vår tur nå!Vel uansett så er du jo per dags dato gravid så jeg sier gratulerer og velkommenrimelig sikker på at du har hatt din dose uflaks nå så da blir du til juni
![]()
Tusen takk! Jeg er faktisk en av de syke få som blir roligere av disse testene... Jeg trenger å vite hvordan det går, fordi jeg har opplevd så ofte at det ikke går bra - og ønsker heller å vite det så fort som mulig dersom det ikke går veien! denne gangen er alt så annerledes, så har virkelig troa!Jeg trur det beste er og slutte med disse hjemme test stigningen jeg ser det er utrolig mangen her som bekymrer seg nettopp pgr det. Heller gå til legen og mål hcg i blodet kjære deg. Dette er ikke spydig mot noen av dere som tester slik men det er så inviduelt og testene kan slå ut forskjellig. Jeg håper og trur det går bra med deg og du bør prøve og slappe av for deg og babyen sitt beste ♡
Ja, jeg var helt sikker på at den kom til å bli 2-3, for stod helt sinnsykt lenge! Og gravid kom jo etter bare noen få sekunder! Helt annerledes enn i går, og mye sterkere strimmel inni!Så bra! Sånn var min test 4+1 og. Den ble gravid ganske fort, men etterpå sto den og blinket lenge før den havnet på 2-3. Så den var nok litt usikker.![]()
Håper veldig! Superspent på hcg-verdien!Dette går nok rette veien.![]()
Så bra!! Krysser fortsatt fingrene for at dette går veienJa, jeg var helt sikker på at den kom til å bli 2-3, for stod helt sinnsykt lenge! Og gravid kom jo etter bare noen få sekunder! Helt annerledes enn i går, og mye sterkere strimmel inni!
![]()
BT var også sterkere i dag!
![]()