Livredd kulissesniker...

Ble litt beroliget når jeg kom hjem fra jobb og så forskjellen på CB+ i tørket tilstand!

2qdbeba.jpg

BT var av samme styrke, men føler meg allikevel roligere med dette totalbildet!

24ezy1f.jpg

Ååååhhh, jeg håper sånn på baby i juni! ❤️

Vel uansett så er du jo per dags dato gravid så jeg sier gratulerer og velkommen :) rimelig sikker på at du har hatt din dose uflaks nå så da blir du til juni ;)

Jeg trur det beste er og slutte med disse hjemme test stigningen jeg ser det er utrolig mangen her som bekymrer seg nettopp pgr det. Heller gå til legen og mål hcg i blodet kjære deg. Dette er ikke spydig mot noen av dere som tester slik men det er så inviduelt og testene kan slå ut forskjellig. Jeg håper og trur det går bra med deg og du bør prøve og slappe av for deg og babyen sitt beste ♡

• Liker
Reactions: BMC
Jeg trur det beste er og slutte med disse hjemme test stigningen jeg ser det er utrolig mangen her som bekymrer seg nettopp pgr det. Heller gå til legen og mål hcg i blodet kjære deg. Dette er ikke spydig mot noen av dere som tester slik men det er så inviduelt og testene kan slå ut forskjellig. Jeg håper og trur det går bra med deg og du bør prøve og slappe av for deg og babyen sitt beste ♡
Tusen takk! Jeg er faktisk en av de syke få som blir roligere av disse testene... Jeg trenger å vite hvordan det går, fordi jeg har opplevd så ofte at det ikke går bra - og ønsker heller å vite det så fort som mulig dersom det ikke går veien! denne gangen er alt så annerledes, så har virkelig troa! :D Og som den kontrollfreaken jeg er, så måler jeg hcg i tillegg! ;)

I går kveld når jeg skulle sette inn lutinusen, så var det antydning til litt farge på de restene som kom ut... Var derfor ekstra spente på testene i dag, og nå var CB+ definitivt sterkere! Fikk fortsatt 1-2, men nå kom gravid opp før og den stod lenge og blinket før 1-2 kom... Så føler det er like før nå! :D

2iqn9xv.jpg

Nekter mer farge på papiret, og fortsetter å ha troa på gullklumpen! ❤️

Så bra! Sånn var min test 4+1 og. Den ble gravid ganske fort, men etterpå sto den og blinket lenge før den havnet på 2-3. Så den var nok litt usikker. :p

Så bra! Sånn var min test 4+1 og. Den ble gravid ganske fort, men etterpå sto den og blinket lenge før den havnet på 2-3. Så den var nok litt usikker. :p
Ja, jeg var helt sikker på at den kom til å bli 2-3, for stod helt sinnsykt lenge! Og gravid kom jo etter bare noen få sekunder! Helt annerledes enn i går, og mye sterkere strimmel inni!
fu1b8k.jpg

BT var også sterkere i dag! ❤️
2ic2mmu.jpg

Dette går nok rette veien. :)

Back
Topp