Livredd for SA igjen...

GravidHønemor

Snart 3barnsmor❤️❤️❤️
Desemberskatter 2016
Hei jenter. Som dere kanskje skjønte fra tittelen, så er jeg gravid igjen, men er livredd for å miste enda en gang til. Jeg har hatt 3 SA, hvorav to av dem var etter hverandre. Når jeg var hos gynekologen sist pga SA, så fikk jeg time for oppfølging og utredning. Men i mellomtiden har jeg plutselig blitt gravid igjen.. Nå er jeg 5+1, og helt siden testen viste positiv så har jeg gått med en klump i magen og er livredd for å miste igjen. Det er helt jævlig å miste.. Håper det går bra denne gangen, og at det blir mange fine desember babyer på oss ❤️

Last edited:
Takk! Gleder meg til disse ukene er over. Hver dag er en seier :) hvordan er formen din hittil? Hvor langt på vei har du kommet?
Ja hver dag er en seier. Jeg mistet 5+1 for ett år siden. Så att jeg er 6+0'nå syns jeg er sååå kjekt. Har mistet to tidlig. Og hatt en exu i høst, fikk cellegift for ordne opp i det.
Nå som jeg har blitt gravid på ny, så går jeg på nåler. Men nå som jeg er lenger enn jeg har komt før, så stiger optimismen. Formen er bra, mega såre pupper, reagerer på litt lukter, blir kvalm vist jeg blir sulten eller for mett:-p så lite plager igrun. Bortsett fra intense mensmurringer innimellom. Men der sies å være ett godt tegn, så da håper jeg det.

Uff, hørtes ut som du har vært igjennom en del :( håper virkelig det går riktig vei denne gangen for deg! Jeg kjenner også kvalmen kommer, hvem skulle tro at man skulle bli såå glad for å bli kvalm, haha :P ja takk til alle symptomer! Hehe

Back
Topp