Hei
Vi opplevde en MA i høst, den ble oppdaget i uke 12+5. og forstår så godt redselen din
det hele ble dratt veldig ut i tid, og endte med utskraping. Jeg fikk ikke tilbake mensen før 1. januar i år (MA ble oppdaget 4. november). Det første svangerskapet kom som en overraskelse, siden minste jenta bare var 7. mnd når vi fant ut at vi var gravide, men nå som vi har vært gjennom denne prosessen kjenner vi at vi ønsker oss veldig mye en lillesøster eller lillebror tett i alder jeg har de samme bekymringene som deg, men forsøker så godt jeg kan å være rolig og passe på meg selv, at jeg får nok søvn, god mat, regelmessig fysisk aktivitet og ikke stresser. Det er ikke så mye mer man kan gjøre, og dersom noe ikke fungerer inni livmoren, så vet jeg hvertfall at jeg har tatt vare på meg selv og gjør det jeg kan gjøre for at klimaet skal være optimalt. Skulle det skje noe da, så er det naturens måte å rydde opp på (hvor utrolig hardt dette kjennes ut) men det hjelper å fokusere på det jeg har kontroll på
Når det er sagt, så var vi til tidlig UL med jenta vår i uke 6 og det var samme som deg, vi fikk ny ul i uke 8, og da var alt på plass, så dette tror jeg bare er i tilfeldig hos ulike om man kan se eller høre noe. Og kanskje du ikke er så langt på vei som du trodde? Jeg hadde også masse ligamentsmerter i det svangerskapet, så de smertene du skriver om trenger ikke å være noe negativt, det kan være livmoren som utvider seg I hvertfall, så gikk det svangerskapet veldig bra
Klem