Livredd for å miste! Magesmerter fra H*********!!!!

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Har knip nederst i magen. Har så vondt. Er så redd for å miste. Kan noen si noe før jeg blir gal? Hva gjør jeg?!
 
Har knip nederst i magen. Har så vondt. Er så redd for å miste. Kan noen si noe før jeg blir gal? Hva gjør jeg?!

Hvis det kjennes ut som knip, kanskje det kan være luft? Vet det er vanskelig, men prøv å slappe av, hvis du er stressa og spenner deg kan det jo være at en vanlig mageknip blir enda verre [emoji173]️
 
Kan være luft smerter. Det bruker jeg og ha, og det er ille til tider! Jeg bruker og legge meg på rygg, og massere på magen fra topp og nedover.
 
Er det ikke du som er så kvalm og kaster opp så innmari? Veldig fort å bli veldig støl av sånt, det er litt av ei treningsøkt.
 
Skal på legevakten. Jeg har nok spydd så meg syk! Vet ikke. Bedre å sjekke en gang for mye.

Smertene er skumle. Ikke ligament eller noe jeg har følt på annet enn når jeg føder. Magen blir kjempe hard og jeg får skikkelige tak. Da blir jeg veldig redd [emoji50][emoji50]
 
Skal på legevakten. Jeg har nok spydd så meg syk! Vet ikke. Bedre å sjekke en gang for mye.

Smertene er skumle. Ikke ligament eller noe jeg har følt på annet enn når jeg føder. Magen blir kjempe hard og jeg får skikkelige tak. Da blir jeg veldig redd [emoji50][emoji50]
Æsj, lykke til!

For å roe deg litt så kan det være omgangssyke, eller urinveisinfeksjon eller nyrebekkenbetennelse! Alle disse tingene gir sterke kramper!
 
Back
Topp