Livredd for å bli syk til fødsel

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Off. Jeg pleier å bli syk minst en gang på høsttid. Begynt å bli skikkelig redd for å bli veldig forkjølet og høy feber når jeg skal føde . Det e jo en mulighet. Noen andre som e redd for det? Man har jo ingen krefter i kroppen da , når man e skikkelig syk :-o ugg. Alt det e å tenke på..

Off. Jeg pleier å bli syk minst en gang på høsttid. Begynt å bli skikkelig redd for å bli veldig forkjølet og høy feber når jeg skal føde . Det e jo en mulighet. Noen andre som e redd for det? Man har jo ingen krefter i kroppen da , når man e skikkelig syk :-o ugg. Alt det e å tenke på..

Ikke redd for og bli syk selv, mer redd for om ungene blir syke og fødselen skjer på samme tidspunkt.

Her har jeg blitt forkjøla nå, minste jenta har vel dratt det med seg fra bhg, er rette tida.. håper ikke det er langvarig.. sist var jeg forkjøla i 6 uker :O

Har vært skikkelig forkjølet nå, med tette bihuler og sår hals, i to uker. Ser ikke for meg å bli kvitt det med det første, virker som dette henger skikkelig i (noe som er helt typisk når man er gravid pga. nedsatt immunforsvar) :confused: Men jeg sier som "Et-nytt-gull", er mer redd for om jenten vår blir syk akkurat rundt fødselen. Hun er så liten enda, og krever ganske mye når hun er syk. Hun har nettopp startet i barnehagen også, og har ikke vært spesielt mye syk før, så jeg ser liksom for meg at vi får en skikkelig smell i løpet av høsten.

Oktober blir en utfordring for meg. Jeg har som jeg har nevnt før en veldig kraftig oppkastfobi, og omgangssyken er mitt store mareritt. Er 12 år siden sist jeg hadde den, men allikevel. Oktober begynner høysesongen for den dritten her i området. Da flommes sykehuset over av barn og voksne med omgangssyke. Jeg har veldig store problemer med å skulle være innlagt på sykehuset der 2-3 dager etter fødsel. Så og si hvert år stenges hele barselavdelingen av på den tida fordi noen kommer inn med omgangssyke der. Er også livredd mannen skal dra med seg noe hjem fra jobb rett før fødselen.

Jeg mener å lese en plass at kroppen ikke satte igang fødselen om man var dårlig, at den på en måte styrte det litt.. vet ikke om det er hold i det overhode, men tror ikke jeg har hørt om noen som har vært skikkelig syke av forkjølelse,influensa og andre ting når de har født.. Bekymrer meg mer over hvor tidlig han sikkert kommer til å bli syk, ungene mine var syke konstant fra november til langt over nyttår med alt mulig dritt i fjor..

Jeg mener å lese en plass at kroppen ikke satte igang fødselen om man var dårlig, at den på en måte styrte det litt.. vet ikke om det er hold i det overhode, men tror ikke jeg har hørt om noen som har vært skikkelig syke av forkjølelse,influensa og andre ting når de har født.. Bekymrer meg mer over hvor tidlig han sikkert kommer til å bli syk, ungene mine var syke konstant fra november til langt over nyttår med alt mulig dritt i fjor..
Mammaen min hadde faktisk influensa da hun fødte meg :P Pappa lå henslengt i en sakkosekk med influensa han også.

Det er bare tull. Kjenner folk som har føda både med omgangssyke og influensa.

Det er bare tull. Kjenner folk som har føda både med omgangssyke og influensa.
viss du leser det jeg skriver så skriver jeg "Vet ikke om det er hold i det overhode" så det er ikke akkurat en påstand jeg kommer med ;) OG ja, det finnes nok de som har født full i alt mulig dritt, men det finnes nok flere av dem som ikke.. ;)

Back
Topp