Livmortappen

rosenjenta

Glad i forumet
Hva gjør dere egentlig når dere sjekker den?

Speil? ( har lest at hvis den er blå så er det et tegn på graviditet)

har ikke sjekket noen tapp jeg, har egentlig bestemt meg for å ikke ta el. test, skal heller slappe av denne syklusen min, men det er lettere sagt enn gjort. Må liksom innom dette forumet for å sjekke litt status :)

Hei Rosenjenta
Jeg er overhodet ingen Livmortappekspert. Kjenner på den hver morgen etter jeg har vært på do. Har lest en del på www.pernille.info om hvordan man skal sjekke, men blir ikke helt klok på det. Men det anbefales jo å bli kjent med sin egen tapp så man etterhvert kjenner forskjellene. Langt nede, langt oppe, hard eller myk. Men jeg synes ikke det er lett.......
Når det gjelder el-tester så har jeg også lagt bort de. I allefall de fra billigtest for jeg får ikke noe utslag. Dropper derfor de og stoler på kroppen min og koser ogfte med min kjære, noe han overhodet ikke har noe i mot.

Tror det er lurt å prøve å ta det litt med ro, men helt enig med deg at det ikke er så lett.

KlemKlem

Går det an å sjå den ??[&:]

Det var ei som klarte det, men ikke skjønner jeg hvordan det gikk til. Jeg har i allfall ikke tenkt til å prøve på det stuntet. Det hørtes så slitsomt ut.
Let etter tråden som heter "Blålilla livmortapp" eller noe sånt. Den er fra hun som klarte å se sin. Ganske beundringsverdig at hun klarte.

Back
Topp