Livmortappen

ECB

Glad i forumet
er det noen som vet hvordan livmortappen skal være i uke 30?
Fant ut at jeg skulle kjenne på min og den er helt myk og det kjenntes ut som jeg kan stikke fingeren inn i den. Jeg testet ikke akkurat det.
Jeg har aldri kjent livmortappen min så myk før. Skal det være slik?

Har lest den. Men ble ikke noe klokere av det :(

Står at det er vanlig at den er mykner og er litt åpen i siste del av svangerskapet hos flergangsfødene uten at det er tegn på truende fortidlig fødsel, men er du bekymret bør du ta kontakt med jordmor eller føden. Bedre en gang for mye enn en gang for lite :-)

Står at det er vanlig at den er mykner og er litt åpen i siste del av svangerskapet hos flergangsfødene uten at det er tegn på truende fortidlig fødsel, men er du bekymret bør du ta kontakt med jordmor eller føden. Bedre en gang for mye enn en gang for lite :)
Er ikke bekymret egentlig. Ble bare overrasket. Har hatt en del kynnere i natt til i dag og i dag så er utrolig sliten. Tenker jeg skal sove til i morgen. Har ingen kynnere nå. Er noen timer siden de ga seg. Hvis jeg er i dårlig form i morgen eller har kynnere så skal jeg ringe føden og be om en sjekk. Akkurat nå ligger jeg med varmepose på magen og egentlig bare nyter at lille øver på kickboksing i magen.

Er ikke bekymret egentlig. Ble bare overrasket. Har hatt en del kynnere i natt til i dag og i dag så er utrolig sliten. Tenker jeg skal sove til i morgen. Har ingen kynnere nå. Er noen timer siden de ga seg. Hvis jeg er i dårlig form i morgen eller har kynnere så skal jeg ringe føden og be om en sjekk. Akkurat nå ligger jeg med varmepose på magen og egentlig bare nyter at lille øver på kickboksing i magen.
Bedre med en sjekk for mye enn en for lite [emoji173]️ det blir man jo minnet på i disse dager hvor folk blir innlagt osv her og på august.

Var innom føden i dag. De hadde det veldig travelt i dag, men skulle ringe meg i morgen. Jeg skal mest sannsynlig inn til ul av livmorhalsen. Så får vite i morgen hva som skjer

Var innom føden i dag. De hadde det veldig travelt i dag, men skulle ringe meg i morgen. Jeg skal mest sannsynlig inn til ul av livmorhalsen. Så får vite i morgen hva som skjer
Har du hatt flere kynnere/rier siden sist? Godt du får en sjekk! Håper alt er tipp topp!

Jeg er førstegangsfødende i uke 28. Kjente på min tapp forrige uke. Har den siste tiden hatt utrolig mye kynnere som kommer takvis og lenge. Tappen var kjempemyk. Var på føden samme dag og de sa alt var helt fint og slik det skulle være da de tok ultralyd av tappen og det. Så det er nok helt normalt at den er myk [emoji5]

Hvordan gikk det?
De ringte meg i dag. Skal ikke inn før mandag. Men måtte ringe med en gang hvis noe endret seg til det verre.
Jm som ringte kjenner godt til historien min, så hun annbefalte meg å pakke en bag å ta med i tilfelle jeg blir innlagt og sendt over til annet sykehus for overvåkning. Håper virkelig jeg slipper det.

De ringte meg i dag. Skal ikke inn før mandag. Men måtte ringe med en gang hvis noe endret seg til det verre.
Jm som ringte kjenner godt til historien min, så hun annbefalte meg å pakke en bag å ta med i tilfelle jeg blir innlagt og sendt over til annet sykehus for overvåkning. Håper virkelig jeg slipper det.

Lykke til!

Krysser fingra for deg [emoji173]️ masse lykke til [emoji173]️ håper ikke dagene fram til mandag blir for lange

Lykke til - håper det ikke er så alvorlig at du må legges inn. Men godt de tar det på alvor, så du får sjekket det. Hvor langt er du på vei?

Back
Topp