Livmortappen.

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Lurer på om flere her inne kjenner på den [emoji4] nå for min del kjennes den veldig lik ut som den gjorde sist jeg var gravid. Men ikke alltid like lett å kjenne forskjell [emoji12] min er lavt plassert, fløyelsmyk på utsiden og hard rett under det myke, litt hard på tuppen og litt bakovervendt og litt oval eller flatere. Lukket. Har også hatt litt økt hvit utflod. Venter TR på mandag. Før TR forie mnd, altså 2 og 1 dag før, så var den hardere og var ikke bakovervendt, mer sentrert i skjeden, men satt også da lavt.

Her er en foklaring for de som er interessert [emoji4]
f446464762ed6c1d76f4a32c4ef3bd45.jpg

Jeg kjenner på den støtt og stadig. Blir aldri helt klok på den da. Etter fødselen kjennes den alltid litt åpen ut. Bruker du en app for å notere? Noen anbefaling der?

Jeg kjenner på den støtt og stadig. Blir aldri helt klok på den da. Etter fødselen kjennes den alltid litt åpen ut. Bruker du en app for å notere? Noen anbefaling der?
Jeg noterer egentlig ned de punktene som står der på et notat ark på tlf. Har man født før, så kan man kjenne en liten åpning. Mer lukket om man ikke har født før. Jeg har 1 barn med KS og et med vaginal. Men kom til 10 cm åpning før KS, så livmoren min har vært igjennom 2 fødsler på en måte [emoji12] og kjenner en liten oval åpning. Det gjorde jeg når jeg var gravid sist også [emoji4] men for meg, så er det da lukket [emoji4] eneste er at jeg ikke har fulgt med på fargen på livmortappen. Kan hende jeg ikke er gravid denne gangen selvom det kjennes likt ut denne gangen. Men spennende å følge med på å bli mer kjent med kroppen [emoji4]

8 dpo
Min er:
Lukket
Høyt plassert (vanskelig og nå)
Myk
Bakovervendt
Utflod er blank men ikke stretchy :happy:

Back
Topp