Jente 35 som ønsker sårt...
Forelsket i forumet
Hvis livmortappen er åpen 3-4 dager etter el,betyr det da at man ikke er gravid?for den skal vel lukke seg ved graviditet? Noen som vet? (Kansj dumt spørsmål men)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis livmortappen er åpen 3-4 dager etter el,betyr det da at man ikke er gravid?for den skal vel lukke seg ved graviditet? Noen som vet? (Kansj dumt spørsmål men)
Men hvor raskt inntraff det?Når jeg får mensen er den lett å kjenne og åpen. Når jeg ble gravid nå var den så høyt oppe at jeg såvidt klarte å være borti den![]()
Har du født tidligere? Den skal lukke seg, men skal sies at noen sin tapp kan kjennes åpen ut, selv om den er lukket. Har du pleid å sjekke tappen tidligere -er dette unormalt for deg ?
Jeg har født 3ganger,jeg har ikke kjent noe særlig på tappen før så vet ikke hva som er normalt.Men trodde den skulle lukke seg ved graviditet?Jeg kjenner tydelig en avlang grop der.
Som sagt kjente ikke jeg noen forskjell da jeg var gravid før etter at IKM var passert, da ble tappen veldig høy og steinhard. Før det var det helt likt som de syklusene jeg ikke var gravid, og ikke noe «mer lukket» enn ellers.Jeg har født 3ganger,jeg har ikke kjent noe særlig på tappen før så vet ikke hva som er normalt.Men trodde den skulle lukke seg ved graviditet?Jeg kjenner tydelig en avlang grop der.
Flere dager før ikmMen hvor raskt inntraff det?
Jeg har lest at hos de aller fleste oppfører ikke tappen seg som "gravid" før litt etter ikm nemlig. Men det her er vel som alt annet - individuelt![]()