Livmortapp etter kirurgisk abort?

bobo

Blir kjent med forumet
Vi har prøvd å bli gravide siden desember og jeg kjenner jeg begynner bli bekymret.:( Jeg har tidligere gjort 2 kirurgiske aborter og er nå redd for at den siste kan være grunnen til at jeg ikke blir gravid. Etter den har jeg hatt en "kul" på livmortappen som ikke var det før og jeg innbiller meg at det kanskje er noe arrvev som forhindrer at jeg kan bli gravid..? Når jeg tenker etter hadde jeg alltid eggløsning slim ved eggløsning før den siste aborten, men nå har jeg ikke det lenger. Er det noen som vært bort i noe lignende og kan bekrefte at det kan skje? eller holder jeg bare på å bli gal?:anyone
 
Kn nok være at du tenker for mye. Den kule tror jeg ikke har noe med det å gjøre. Er vanelig med sånne små kuler/vorter på tappen. Dem går bort av seg selv. Men bestill en time til gynekolog så du kan ta en sjekk og slå den tanken fra deg.
 
Kn nok være at du tenker for mye. Den kule tror jeg ikke har noe med det å gjøre. Er vanelig med sånne små kuler/vorter på tappen. Dem går bort av seg selv. Men bestill en time til gynekolog så du kan ta en sjekk og slå den tanken fra deg.
Du harr helt sikkert rett, og dette har jeg jo googlet meg frem til mange ganger... Men jeg blir så fortvilt og lei meg for hver gang mensen kommer :( Prøver liksom finne en grunn til hvorfor det ikke går selvom jeg lovet meg selv at jeg skulle ta det helt roooolig med prøvingen og ikke bli sånn som dette!
 
Du harr helt sikkert rett, og dette har jeg jo googlet meg frem til mange ganger... Men jeg blir så fortvilt og lei meg for hver gang mensen kommer :( Prøver liksom finne en grunn til hvorfor det ikke går selvom jeg lovet meg selv at jeg skulle ta det helt roooolig med prøvingen og ikke bli sånn som dette!

Huff :( Fort gjort å bli redd.
Heldigvis er det sjeldent at aborter fører til senere problemer.
Jeg synes forslaget over om å dra til gynekolog var veldig bra.
Da får du mest sansynlig avkreftet bekymringene dine slik at du kan slappe av,
og i verste fall hjelp med hva som kan gjøre det mulig å bli gravid.
Krysser fingrene for deg!
 
Ta en tur til gynekolog og bli undersøkt. :) Det er den eneste måten å berolige deg på.
Hvor lenge har du prøvd?
Ja jeg burde nok kanskje det..
Ta en tur til gynekolog og bli undersøkt. :) Det er den eneste måten å berolige deg på.
Hvor lenge har du prøvd?
Jeg tok kontakt med en igår og har fått meg time til å sjekke, takk for råd! Vi har prøvd i et halvt år nå, og jeg vet jo at det kan ta litt tid men så begynner man bekymre seg da:(
 
Huff :( Fort gjort å bli redd.
Heldigvis er det sjeldent at aborter fører til senere problemer.
Jeg synes forslaget over om å dra til gynekolog var veldig bra.
Da får du mest sansynlig avkreftet bekymringene dine slik at du kan slappe av,
og i verste fall hjelp med hva som kan gjøre det mulig å bli gravid.
Krysser fingrene for deg!
Tusen takk for snille ord! Jeg bestilt meg time igår, så nå får jeg i hvert fall undersøkt og forhåpentligvis avkreftet mine bekymringer!:cat:
 
Ja jeg burde nok kanskje det..

Jeg tok kontakt med en igår og har fått meg time til å sjekke, takk for råd! Vi har prøvd i et halvt år nå, og jeg vet jo at det kan ta litt tid men så begynner man bekymre seg da:(
Ja, det kan ta litt tid. Det er normalt at det tar opp til ett år :)
Men godt å få det sjekket.
 
Tusen takk for snille ord! Jeg bestilt meg time igår, så nå får jeg i hvert fall undersøkt og forhåpentligvis avkreftet mine bekymringer!:cat:

Skulle da bare mangle :) Så flott at du har fått deg time, så håper jeg at du får gode beskjeder og klarer å slappe litt av!
 
Back
Topp