Livmorkanten

Tripple

Glad i forumet
Jeg er 7 + 4 (tror jeg selv) idag. Og livmorkanten min ligger veldig høyt. Fem fingre under navlen, altså litt over der hoftene mine er. Er det normalt? Er 3 gangs fødende, og livmoren min var høyere enn normalt sist også, men ikke såååå mye.

Er ikke i tvil om at det er den jeg kjenner nei. Merker den strammer seg i løpet av dagen også, og når jeg klemmer på er det litt ubehagelig der. Legen har også sjekket den.

Har ikke fått noe gravidmage, bortsett fra at jeg ser feitere ut og magemusklene er slappere. Så litt nervøs for om det kanskje kan være 2 der? :S Denne graviditeten kom litt som et sjokk, men velkommen altså :) Men 2 må nok synke litt inn tror jeg.. 

Har vært hos legen som sendte meg til tidlig ultralyd fordi hun trodde jeg var lenger på vei siden livmoren min var så høy. Og de sa ikke noe om de så flere der inne, bare str. på den lille og at jeg da var 6 + og noe men var ille vansklig å se så tidlig på vei. Er det mulig han har oversett eller ikke sett en spire til, eller burde han ha sett det?

det er fult mulig. ei venninne av meg tokk abort, de fjernet bare den ene. hun kolapset noen dager senere og da fant de en til :O så ja, alt er mulig

har også ei veninne som er tvilling, da hun blr dødt trudde de bare det va henne. men så plutselig kom det en til, hu sklei nesten i gulve. de ruodde det var morkaka 

Oj... Skumle greier.. Tenk om jeg venter tvillinger a?? hehe

Oldemor var jo tvilling, og tanta mi fikk tvillinger.. Har jo hørt det oftest hopper over en generasjon, men kan jo skje for det.. 

Formen er ubeskrivelig mye bedre enn mine forrige to, og magen kom nesten med en gang forrige gang.. Den gang ei.. Men nå har jeg jo mer mage å gå på enn sist.. Kenguruposen (som jeg kaldte det etter forrige mann må vel "blåses" opp først)

Tenk om det er 2 a? Har lurt på å ta en privat om noen uker å sjekke kanskje.. Så slipper barnefar å få sjokk.. Han er med på å bli 3 nå, men kanksje ikke helt på å glede seg helt ennå.. Håper det kommer etterhvert..

Spennende. Du får holde oss oppdatert etter neste ul :)
Lykke til!

Oppdateringer skal bli :) 

Oj, spennende å høre om du skal ha tvillinger da, og sjansene er jo større siden du har det i familien :-)

Back
Topp