Det går veldig fint! Foruten om at jeg er megasliten om dagen. Men det skyldes nok ikke livmorhalsen.Håper det fortsatt går fint? Jeg har opplevde ganske tilsvarende, mistet i uke 18 på mistenkt infeksjon (uten at de helt vet), men ble først sagt livmorhalssvikt. Har målt livmorhalsen hele svangerskapet nå, holdt seg stabil lenge, men fra ca uke 20 hadde den forkortet seg veldig og hadde nebbing. Har siden den gang hatt alt fra 12mm - 25mm målinger, alt har vært veldig usikker. Er nå 37 + 0, mao. inne i terminvinduet - så jeg kan bekrefte de historiene hvor det kan gå bra.
Veldig spent på hva de tenker fremover om dette er livmorhalssvikt eller ikke, høres jo veldig likt ut som din opplevelse.
Jeg er 29+1 i dag og var på kontroll forrige fredag. Da var livmorhalsen hele 27 mm. Jeg holdt på å dåne. Så den er i ordets rette forstand en luremus…
Så lenge vi får henne med oss hjem, så er dette mitt siste svangerskap. Så om det er en livmorhals som svikter eller ikke så kommer jeg ikke til å bruke noe mer tid på det. Tre svangerskap på fire år er nok.