Livmorhalsen

MammantilK

Forelsket i forumet
Er det noen som vet hvordan man kan kjenne på denne selv om man er moden? Og hva kjenner vi etter? Skal den være langt opp i der ved modning? Eller langt nede. Og hvordan skal den kjennes ut? Prøvde å finne ut på nettet, men nei der kom det mye annet rart, jeg var 2 klikk unna å få celleforandring. Så jeg logget fort ut.
 
Jeg kjente på min livmorhals at jeg var ganske moden 2 dager før fødselen startet. Den var veldig myk og jeg kunne faktisk kjenne litt åpning. Vet ikke helt om min var langt nede eller oppe, men jeg nådde den uten problem ;)
 
Dette spurte jeg faktisk jordmor om for noen mnd tilbake, og fikk da beskjed om egentlig la vær, pga det ikke var så lett å kjenne og i forhold til bakterier :smiley-ashamed004 men mente det ble skrevet på en annen tråd her at det var noe man kunne be jordmoren om å gjøre for en på kontroll? Vis man er nysgjerrig!
 
Har kjent etter. På ei uke gått fra å ikke nå den til nå å kjenne den og litt økt slimproduksjon. God håndhygiene på forhånd.
 
Har kjent etter. På ei uke gått fra å ikke nå den til nå å kjenne den og litt økt slimproduksjon. God håndhygiene på forhånd.
Ja vasker alltid fingeren godt før jeg kjenner etter. Men min er så langt Oppe at jeg ikke finner. Så min fødsel ligger 6 år unna tror jeg. Har jo hatt så mange vonde kynnere som t.o.m har vekt meg om natta for absolutt ingen grunn :( håpet at de hadde gjort noe..men nei
 
Ja vasker alltid fingeren godt før jeg kjenner etter. Men min er så langt Oppe at jeg ikke finner. Så min fødsel ligger 6 år unna tror jeg. Har jo hatt så mange vonde kynnere som t.o.m har vekt meg om natta for absolutt ingen grunn :( håpet at de hadde gjort noe..men nei

kjipt. Men det kan jo endre seg raskt?
Har ikke så mange tegn til noe egentlig.
 
Jeg kjenner ikke den i det hele tatt så må være langt oppe :p betyr det virkelig at en ikke er moden ?
 
Til tider . Noen ganger var den langt nede noen ganger ikke :p Hehe

den er vel høyt oppe tidlig i syklusen eller noe, så kan være derfor det varierte :) Hadde stålkontroll når vir prøvde på førstemann :p
 
Ja gjør det og si ifra til meg hva hun sa da. Kanskje hun kan gi oss håp :)
No var jeg hos en fødsels lege . Og hun sa at vi skulle ikke drive å kjenne etter den først å fremst :p men og at det kan endre seg på liten stund . Alt kan skje fort og det hadde ikke så mye å si. Så holder meg optimistisk til det :p
 
No var jeg hos en fødsels lege . Og hun sa at vi skulle ikke drive å kjenne etter den først å fremst :p men og at det kan endre seg på liten stund . Alt kan skje fort og det hadde ikke så mye å si. Så holder meg optimistisk til det :p
Ok, takk. Ja da får høre på henne:)
 
No var jeg hos en fødsels lege . Og hun sa at vi skulle ikke drive å kjenne etter den først å fremst :p men og at det kan endre seg på liten stund . Alt kan skje fort og det hadde ikke så mye å si. Så holder meg optimistisk til det :p

ser ikke problemet med å kjenne selv hvis jordmor etc er oppi å strekker på sen hos andre :p
 
ser ikke problemet med å kjenne selv hvis jordmor etc er oppi å strekker på sen hos andre :p
Nei var vel ikke det at det var ett problem ! Men at jeg ikke visste hva jeg kjente etter, og at det hadde ikke noe å si om jeg ikke nådde opp. Kunne være fullt moden fordi
 
Nei var vel ikke det at det var ett problem ! Men at jeg ikke visste hva jeg kjente etter, og at det hadde ikke noe å si om jeg ikke nådde opp. Kunne være fullt moden fordi

sånn ja! Jeg kjenner bare litt av den liksom, så tenker å la den være i fred noen dager nå, blir jo tullete
 
sånn ja! Jeg kjenner bare litt av den liksom, så tenker å la den være i fred noen dager nå, blir jo tullete
Ja ,sist uke var jeg veldig med å kjenne etter på alt å overtenkte alt :p no gidd jeg ikke mer. Prøver å slappe av å heller slappe å nyte tiden før også :p er bare 37+2 enda så har jo god tid
 
Back
Topp