Livmorhals etter konisering

❤️❤️
Oi, det gikk raskt ned o_O høres utrolig slitsomt ut å gå konstant bekymret over både blødninger og kort livmorhals :sorry: bra den har holdt seg stabil og at de tar godt vare på deg på sykehuset❤️❤️

Haha, det høres mye bedre ut enn min versjon:hilarious: blir spennende å se hva målene sier! At vannet gikk 34+6, kan det være pga konisering? Eller var det også pga gbs?
Ja, nå tror jeg att jeg har rekord i legeundersøkelse på sykehuset :hilarious: usikker på hvorfor vannet gikk, men kan jo være en kombinasjon. Måtte ble satt igang dagen etter fordi jeg ikke fikk rier og fordi jeg fikk påvist gbs. De 4 siste har jeg født i uke 35-36. 3 av de med vannavgang uten rier. Og nå sist fa jeg mistet I uke 17 da. Husker ikke hvor lang livmorhalsen ble målt til da, det skal jeg gå inn å sjekke. Men der hat jeg nok bare fått åpning uten å merke noe, plutselig gikk vannet. De målte livmorhalsen etterpå husker jeg, og da var den over 25mm. :)

Ja, nå tror jeg att jeg har rekord i legeundersøkelse på sykehuset :hilarious: usikker på hvorfor vannet gikk, men kan jo være en kombinasjon. Måtte ble satt igang dagen etter fordi jeg ikke fikk rier og fordi jeg fikk påvist gbs. De 4 siste har jeg født i uke 35-36. 3 av de med vannavgang uten rier. Og nå sist fa jeg mistet I uke 17 da. Husker ikke hvor lang livmorhalsen ble målt til da, det skal jeg gå inn å sjekke. Men der hat jeg nok bare fått åpning uten å merke noe, plutselig gikk vannet. De målte livmorhalsen etterpå husker jeg, og da var den over 25mm. :)
Haha :hilarious: men veldig bra de tar godt i mot deg! Jeg hadde svangerskapsforgiftning i de 2 andre graviditetene og ble ikke så godt tatt i mot når symptomene endret seg. Det har satt sine spor :(

Jeg har gått til termin med de 2 andre, så jeg håper jeg kan komme langt denne gangen også :nailbiting:❤️

Back
Topp