Satserpånr2laspirengro Betatt av forumet 17 Sep 2015 #1 Er straks 11+0 å har nå kjent så smått at livmoren har kommet opp like ved skambeinet. Flere som har kjent dette allerede? (Er andregangs)..
Er straks 11+0 å har nå kjent så smått at livmoren har kommet opp like ved skambeinet. Flere som har kjent dette allerede? (Er andregangs)..
All song Forumet er livet Julibarna2014 Aprillykke 2016 17 Sep 2015 #2 Eg e 3 gangs å kænner ingenting eller ska eh vara ærlig så vet eg ikkje hur å nær man sjekker detta. Skæms nestan
Eg e 3 gangs å kænner ingenting eller ska eh vara ærlig så vet eg ikkje hur å nær man sjekker detta. Skæms nestan
Satserpånr2laspirengro Betatt av forumet 17 Sep 2015 #4 Blue Angel skrev: Lurer på det samme som all songs.. hvordan kan man sjekke dette? Klikk for å utvide … Kjenner en liten oppfylling/kant..
Blue Angel skrev: Lurer på det samme som all songs.. hvordan kan man sjekke dette? Klikk for å utvide … Kjenner en liten oppfylling/kant..
All song Forumet er livet Julibarna2014 Aprillykke 2016 17 Sep 2015 #5 Blue Angel skrev: Lurer på det samme som all songs.. hvordan kan man sjekke dette? Klikk for å utvide … Hade noen bAra førklarat detta før meg eller vist meg
Blue Angel skrev: Lurer på det samme som all songs.. hvordan kan man sjekke dette? Klikk for å utvide … Hade noen bAra førklarat detta før meg eller vist meg