Livmoren! :)

Liol

Forelsket i forumet
Ingen tvil! Jeg kjenner livmoren!!! :)
Det er vel mye tidligere enn gjennomsnittet, men helt 100% sikkert! Kjente godt igjen dette fra sist, og mens jeg trykte for å finne den, fikk jeg en kynner, som gjorde meg helt sikker på hva jeg kjente!! Artig!! Føles veldig, men veldig herlig!!! :)

Er 8+4 <3

Kvifor klemmer du så hardt at du får kynnere, er det forsvarlig ?

Hehehe, neimenn kjære deg! :) Det er da ikke slik det fungerer! ;)
For å si det sånn, kynnere har jeg ofte! Om natten skal det ikke mer til enn at jeg forandrer sovestilling, og våkner av gjentatte kynnere! :) Jeg får kynnere om jeg rer opp sengen, har brå bevegelser, har vasket gulvet å legger meg ned for å slappe av, eller bare når jeg ser på tv! Nå er jeg veldig sengeliggende for tiden, og da kommer kynnerne bare jeg beveger meg i sengen. Hadde det helt likt forrige svangerskap også, og det er nok ikke helt unormalt.

For å kjenne livmoren trenger man ikke "presse istykker" magen. Man kjenner bare lett over magen, og trykker ned med håndflaten over symfysen. du merker jo FORT om det er livmoren du kjenner! ;) at jeg fikk kynner når jeg gjorde dette hadde nok ikke noe med kraft å gjøre! ;) For man presser da ikke så hardt at det skal være uforsvarlig på noe som helst måte!! :)
Og om du har vært til lege/jordmor/gynikologisk undersøkelse/ultralyd, så vet du at de trykker hardere på magen enn hva du vil gjøre selv ;) Derimot, å ta på magen sin, kjenne etter livmor, er jo ikke uforsvarlig. det er jo en naturlig del av en graviditet. Babyen ligger jo trossalt så godt beskyttet inni der, så vi skal kunne ta det helt med ro! ;) Hadde jeg vært med i en alvorlig bilkrasj derimot, hadde jeg vært bekymret...! ;)

Så spennende :)
Jeg har nok litt for mye fett på magen jeg til at jeg klarer å kjenne noe.
Og i tillegg så mener jeg på at legen sa jeg hadde bakovervendt livmor enda.
Da er det vel ikke så lett å kjenne heller.
Men du er jo en uke lenger enn meg da ;)

Så spennende! :)

Spennende!! Jeg er for "redd" å kjenne etter på magen jeg. Aner ikke hvorfor. Men den er hardere enn vanlig. Hehe.. Og jeg har vært gravid før og vet enda ikke hvordan en "Kynner" er. ;)

Kjenner ikkje noko eg, men alt strammer. Eg tar ikkje nokon sjanser og eg trykker ikkje/ kjenner ikkje/ tar ikkje på magen utan at eg forsiktig stryker handa over der.

Back
Topp