Livmoren :)

nr2imars2013

Betatt av forumet
Flere som kan kjenne livmoren over skambenet allerede??!! :) de to forrige svangerskapene mine har jeg kjent den i uke 9 men denne gangen kunne jeg kjenne den i går første gang :) er i hvertfall et godt tegn på at ting vokser :)

kan ikke kjenne noe her enda hvertfall

Huff, jeg klarer ikke å kjenne etter jeg..synes det er litt ekkelt..hehe

Er lettest Å kjenne hvis man begynner tidlig :) det er akkurat som at skambeinet vokser oppover :) der det for få dager siden var mykt er det nå hardt :)

Jeg har kjent etter noen ganger, og er temmelig sikker på at der var da hardere enn det pleier, så ja, har akkurat kommet litt over. Jeg har legetime i morra, så skal bli spennende å høre. ;)

hvor hardt trykker dere da? Jeg er redd for å trykke for hardt! hehe... blir helt kvalm av å prøve 

Trenger ikke trykke hardt :) den ligger like under huden ;) men det er ikke alle som kan kjenne de. Så tidlig.. Noen bærer dypere enn andre.. Jeg bærer veldig lang ute på en måte og får tidlig stoooor mage mens min svigerinne bæret dypt og var nesten 6 mnd på vei før det var synlig :)P

kjenner den såvidt nå!(7+0) Har kjent etter siden jeg fant ut om graviditeten så jeg vet hvordan utgangspunktet er. kanskje litt lettere å kjenne forandringene da:)

Back
Topp