Livmoren

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Kan dere kjenne livmora deres nå? Og dere som er lenger på vei.. når kom det over skambeinet på dere? jeg prøver og kjenne men tør liksom ikke å presse for hardt heller..

har kjent min over skambenet siden uke 10 ca... fra uke 11 skøyt den virkelig opp, nesten ved navelen nå..
et lite tips er å kjenne på morran med full tisseblære [;)]

kan ikke kjenne noe, men har endel fett der nede[8D]

ORIGINAL: maltesers

kan ikke kjenne noe, men har endel fett der nede[8D]

samma.. [8D]

Jeg har og endel fett, men klemmer litt hardt. Visste ikke at man kunne klemme så hardt, men etter siste gyn besøk skjønte jeg at jeg ikke hadde klemt hardt ihvertfall [:)]

ORIGINAL: click

Jeg klarer ikke å finne den selv. Hvordan kjenner jeg den?
Søren meg ikke greit å være uvitende tredjegangsfødende...[:-]

legg deg på rygg.. og kjenn fra skambenet og oppåver.. kjente min i starten som en en slags ruglete pølse rett over skambenet.. (jo fullere blærer jo lettere)

lykke til på jakten på livmora [:D]

ORIGINAL: Hanne Panne

legg deg på rygg.. og kjenn fra skambenet og oppåver.. kjente min i starten som en en slags ruglete pølse rett over skambenet.. (jo fullere blærer jo lettere)

haha ruglete pølse [:D]

ORIGINAL: atene

hahahaaa....så godt forklart, da har jeg jo kjent den da, aldri trodd jeg kunne det jeg, kjente bare noe ruglette greier.....hihihihihi

ORIGINAL: FruStina

ORIGINAL: atene

hahahaaa....så godt forklart, da har jeg jo kjent den da, aldri trodd jeg kunne det jeg, kjente bare noe ruglette greier.....hihihihihi

hehe, så bra [:)][:D]

men pølse eller ikke...jeg syntes den åsså har litt sånn magemuskeltekstur, var vanskleig å kjenne forskjell i starten [;)]

har kjent livmora siden begynnelsen på uke 10, kjenner den best om morgenen før jeg står opp ( dvs med full blære) Da vises magen også :) Nå ser og kjenner jeg livmora bedre for hver dag, men fortsatt best om morgenen. Er ihvertfall lett å kjenne forskjell på om man trykker på blæra el livmora, så man trenger ikke være i tvil liksom :P

Back
Topp