Livmoren vokser.

Ingunn C.

Blir kjent med forumet
Har hørt at man kan merke at livmoren vokser rundt uke 12. Det er da den begynner å komme opp fra bekkenet. Men synes allerede nå at jeg kjenner at den vokser. Synes jeg har kjent de siste dagene at noe tar større plass. Er 10+2 uker på vei. Flere som har kjent dette så tidlig?

Jeg syns jeg kjennte den overraskende tidlig sistgang, så jeg kjenner etter flere ganger om dagen, men ingenting her enda. Sist gang var jeg nok flere uker enn det jeg er nå.. Husker ikke... Kanskje du er lenger på vei enn du tror?

Jeg har kjent det :) Sist mandag var jeg på jobb og synes det var en rar følelse i magen. Strekking, litt øm og litt sånn rar følelse jeg ikke har hatt før. Kjente på kvelden at det var blitt hardt rett over skambeinet, har ikke vært gravid før men er ganske sikker på at det ikke har vært der før ;) Så blir spent å se hva de sier når jeg skal på UL på fredag, om jeg surrer helt i min egen gravide verden ;)

Har litt mage fra før, så synes det er vanskelig å kjenne etter. Kjennes ut som jeg har en hard kul helt nederst på magen, men tror det er litt for tidlig til at det er livmoren siden jeg er bare 9+3.

Back
Topp