Livmoren strekker seg så jeg griner!

Bennie&Asander

Blir kjent med forumet
Heei, jeg er nå 4+4 og har så vondt! Jeg var sikker på at det var mensen som kom siden jeg pleier ha vondt noen dager før. Men kom aldri så tisset på en pinne og var gravid [emoji16] Men jeg har så vondt at jeg må grine innimellom, dette er mitt første svangerskap.
Noen som har det på samme måte? Og om du har vært gravid tidligere, ble strekkesmertene borte eller svakere ved senere graviditeter? [emoji50]

Helt vanlig det du kjenner nå:) Og de ligamntsmertene du kjenner nå de blir mildere som regel ved seinere graviditeter:) Strekkmerkene blir ikke borte dessverre. Men det kan bli svakere farge på de etterhvert:)

Helt vanlig det du kjenner nå:) Og de ligamntsmertene du kjenner nå de blir mildere som regel ved seinere graviditeter:) Strekkmerkene blir ikke borte dessverre. Men det kan bli svakere farge på de etterhvert:)

Åh, det er bra man blir jo litt bekymret når det er første gang [emoji39] Men håper de smertene avtar etterhvert [emoji16]

Må ikke grine, men har det veldig ubehagelig! Var verst forrige uke, er 5+5 i dag.

Dette blir baby nr 3. Kjenner at det er noe som strekker, er en ubehagelig følelse men ikke så veldig vondt. Når jeg var gravid med 1 mann så husker jeg ligament smertene jeg fikk fra uke 20, de var sinnsykt vonde

Har dempet seg litt for meg nå når jeg rundet åtte uker.

Mye mindre nå enn forrige gang. Men har en litt dårlig følelse den gangen her generelt egentlig, så gleder meg til TUL. Vil bare ha et sikkert svar :)

Back
Topp