livmoren som er på vandring?

Apriljente<3

Gift med forumet
Jeg er rett over 11uker idag og har de siste dagene hatt et "trykk" rundt bekkenet samt noe livmorstrekk.
For dere som har vært gravid før eller har d likedan; hvordan opplever dere d når livmora kom opp av bekkenet? hadde dere mye livmorstrekk rundt denne tiden??hvordan er d nå?
hadde dere ligamentsmerter?
Jeg har det ikke heletiden,bare i rykk og napp :)

Hei:-) Jeg hadde det slik i tre dager, rundt overgangen til uke 12. Myye strekk i tre dager, så gikk det over, og jaggu har ikke magen poppet ut skikkelig! Jeg tenkte det måtte være at livmoren var på vei opp, og det virker som jeg hadde rett.

Sylvia80 skrev:
Jeg hadde akkurat det samme, og med mye strekking, for vel ca en uke siden, såpass at jeg ble litt bekymret og lurte på akkurat det samme som deg ;)

så det vi egentlig konkluderer med er at det er normalt?:-) Jeg har d ikke hele dagen men litt sånn i "rykk og napp" , pluss at jeg den siste uka har mistet alt av symptomer så d får jo ei jente til å lure:-) så da ble jeg litt usikker på om det er normalt rundt denne tiden.. føler meg litt bedre nå som jeg hører dere også opplevde d rundt denne tiden:-)

Back
Topp